Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال تأکید کرد: برای استفاده بهینه از مدت زمان کم پیش‌رو، برنامه‌ریزی خوبی را انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتسال جهت آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 گفت: با توجه به اینکه مسابقات دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال به مرحله سوم کشیده شده است، بنابراین اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو، یک روز پس از پایان مسابقات مرحله سوم از دور رفت یعنی سوم بهمن ماه از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه اردویی تیم ملی فوتسال را این‌گونه تشریح کرد: بازیکنان دعوت شده باید شب هفتم بهمن در اردو حاضر شوند. روز سه‌شنبه هشتم بهمن آزمایش‌های پزشکی و آمادگی جسمانی از بازیکنان گرفته خواهد شد و در نهایت از روز چهارشنبه نهم بهمن تمرینات تیم ملی آغاز خواهد شد.

ناظم‌الشریعه افزود: دو نوبت تمرینی صبح و عصر را برگزار خواهیم کرد و همه تلاشمان در راستای استفاده بهینه از این اردو تا پیش از اعزام به مسابقات است، چراکه زمان زیادی در اختیار نداریم و با توجه به شرایط، باید حداکثر بهره را ببریم.

وی اظهار کرد: امیدوارم همه‌چیز طبق برنامه پیش برود. در بحث فنی که برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم. در دیگر بخش‌ها نیز امیدوارم که حمایت‌های لازم از اعضای تیم ملی فوتسال و به‌خصوص بازیکنان صورت بگیرد. بدون شک مسابقات مهمی پیش روی جامعه فوتسال کشورمان است، پس نیاز است که با آمادگی ذهنی کامل به مسابقات اعزام شویم که برای کسب موفقیت از هیچ اقدامی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که فعالان اجتماعی هماهنگ شوند و به جای تقابل کردن و مرتب گلایه کردن به همکار مجموعه برای حل مسئله تبدیل شوند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در دیدار با قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در شیراز برگزار شد، دو نکته در رابطه با فعالیت‌های سازمان بهزیستی متذکر شد که باید مدنظر قرار گیرد و افزود: باید به مردم و نوع کسانی که با بهزیستی سروکار دارند خدمت ارائه شود و یکسری خدمت‌ها تعریف شده است و در سراسر دنیا هم این‌طور مسائل تعریف شده و خدمت ارائه می‌شود.

وی افزود: سوالی که مطرح است این که در سطح دنیا ما نسبت به وضعیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف کجا قرار داریم؟ به نظر می‌رسد در کشور ما سیاه‌نمایی زیادی در این زمینه می‌شود البته نیازها کم نیست اما باید فکری برای قضیه سیاه‌نمایی انجام دهیم، یعنی بعضی از خدمات ما اگر وضع خوبی دارد به نوعی اطلاع‌رسانی مناسب و هنرمندانه شود وگرنه همان اطلاع‌رسانی تبدیل به نقطه ضعفی می‌شود که دشمن از آن استفاده می‌کند و این برنامه‌ای است که به صورت عمومی همه درگیر آن هستیم و هر کس در بخش خود باید وظایفش را انجام دهد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: نکته دیگر این است که آیا ما در زمینه ارائه خدمات از نظر سبک، کیفیت و چگونگی ارائه الگوی مربوط به کشور خود را داریم که متفاوت با نوع خدماتی که در دنیا ارائه می‌شود، باشد؟ در این مسئله دغدغه بیشتری وجود دارد زیرا در قسمت اول می‌توان آمار دهیم و بررسی کنیم اما اینکه ما چه الگویی برای خدمات بهزیستی داریم موضوعی است که نمی‌توان از هیچ جای دنیا الگو گرفت و این مربوط به فرهنگ اسلامی و ایرانی خود ما است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: برای کشور ۸۰ میلیونی و امت بیش از یک میلیاردی الگو می‌خواهیم و اینکه می‌گوییم امروز کار نسبت به فضای مدینه زمان پیامبر(ص) تفاوت دارد و باید کار زیاد انجام دهیم برای همین است. مسئله کلان شهر و مسائل اجتماعی کلان شهر به نوعی جدید است البته نمی‌گوییم تک تک مسائل نظیر نداشته است اما اینکه در یک شهر چند میلیون نفر به هم مرتبط می‌شوند یک موضوع جدید می‌آفریند که می‌خواهیم به حل آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه در شهرسازی دچار مشکل هستیم، گفت: در شهرهای بزرگ در یک مجموعه آپارتمانی ۱۰۰۰ واحد کنار هم هستند اما هیچ‌کدام به هم ربط ندارند و هر کس در واحد خود برای خود زندگی می‌کند، در حالی که در زمان قدیم در کوچه و محله تا چندین خانه آن طرف‌تر همدیگر را می‌شناختند اما امروزه این ارتباطات از غرب رسوخ کرده و به همان شکل در کشور ما شکل گرفته است و در این جامعه که یکسری بیماری‌های اروپایی به آن سرایت کرده است و یکسری مشکلات خودمان داشتیم واقعا الگو دادن و کار کردن آسان نیست.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود، افزود: شاید بگوییم در یک جامعه جوان هستیم، یعنی از نظر تحولات اجتماعی برای نظام و انقلاب ما دیر نشده است و تحول اجتماعی یک دوره طولانی است اما واقعا به سمت یک الگوی اسلامی پیش می‌رویم یا خیر. لذا درخواست می‌شود بر روی این مسئله تمرکز بیشتری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: به عنوان مثال برخی نهادها بر روی الگوی مسجدمحوری و محله‌محوری کار کرده‌اند و هدف این بود که پاسخی به این قضیه دهند اما در این مسیر بسیار عقب هستیم.

وی ادامه داد: این انتقاد به همه اقشار و نهادها وارد است که آیا متناسب با الگوی اسلامی ایرانی خود هستیم؟ نقش‌آفرینی روحانیون در این مجموعه باید چگونه باشد؟ امروز وارث پیامبر(ص) کیست؟ در اینجا نقش روحانی چطور تعریف می‌شود؟ چطور باید در مسجد تراز آخوندی به کار گیریم؟ از این‌گونه سوالات زیاد است و در این جهت کار بر روی زمین مانده زیاد داریم.

آیت‌الله دژکام در عین حال بر ضرورت حل مسائل با آرامش تأکید کرد و افزود: وقتی مشکلی پیش می‌آید قبل از آنکه در سخنرانی عمومی و خطبه بگویم معمولا با مدیران مربوطه صحبت می‌کنم و انتظار ارائه راه حل دارم و این‌گونه مدیر مربوطه را برای حل مسئله درگیر می‌کنم نه اینکه کاری کنیم که مدیر احساس کند در تقابل و به دنبال ضربه زدن به او هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که فعالان اجتماعی هماهنگ شوند و به جای تقابل کردن و مرتب گلایه کردن به همکار مجموعه برای حل مسئله تبدیل شوند و اگر کار را به اینجا برسانیم یک کلید مناسب برای حل مشکلات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توقعات جدید درست نکنیم و با توجه به توانمندی دولت جلو رویم، گفت: همه کار را گردن دولت نگذاریم و بقیه کنار روند و نوع ارائه خدمات باید به گونه‌ای باشد که خیلی توقع اضافه نکنیم. باید مردم را به خدا وصل کنیم و بعد به عنوان اینکه بنده خدا هستیم کاری که از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم، البته خدا کار را انجام می‌دهد اما متأسفانه این احساس در کارهای کارشناسی ما نیست و بسیار اداری شده‌ایم و همین مسئله باعث می‌شود توقع روزافزون باشد و پاسخگویی به اندازه توقعات نباشد و همیشه نارضایتی وجود دارد.

آیت‌الله دژکام با طرح این سوال که امروز شکرگزاری کجای زندگی ما قرار دارد، افزود: این موضوعات مهم است که باید بر روی آن‌ها کار شود و به شکلی کارگاه‌های آموزشی برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات