Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به عنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی این باشگاه در خصوص آخرین اخبار و وضعیت امضای قرارداد این باشگاه با مهاجم ایرلندی توضیحاتی ارائه داد.
حسین قدوسی اعلام کرد : با استوکس به توافق رسیدیم و امشب مذاکره روی بندهای قرارداد انجام می شود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین قدوسی  روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  در خصوص سفر طولانی مدت نمایندگان باشگاه پرسپولیس به دبی برای مذاکره با استوکس و حواشی که این سفر و توافق با فرناندو گابریل داشته اظهار داشت:

حسینی و خبیری به عنوان نمایندگان باشگاه پرسپولیس ابتدا در دبی با فرناندو گابریل مذاکره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل قبلا برای گرفتن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده بود و نامه خطرناکی هم از فیفا در این مورد به باشگاه آمده بود. برای همین نمایندگان ما با این بازیکن در دبی مذاکره کردند و گابریل هم چون قلبا پرسپولیس را دوست دارد توافق‌نامه‌ای جدید با باشگاه امضا کرد تا بتوانیم با زمانی که داریم طلبش را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد:

نمایندگان ما در این مدت با آل‌اشپورت که اسپانسر البسه پرسپولیس است هم مذاکره کردند و البسه جدید را از نمایندگی آل‌اشپورت در خاورمیانه تحویل گرفتند که با خود به تهران می‌آورند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با آنتونی استوکس هم گفت:

وقتی می‌خواستیم برای استوکس بلیت بگیریم متوجه شدیم گذرنامه این بازیکن اعتبار ندارد و اگر به دبی و یا تهران می‌آمد دچار مشکل می‌شد، پس به اداره گذرنامه کشورش مراجعه کرد و تا پاسپورت جدید بگیرد چند روزی وقت گرفت.

قدوسی خاطرنشان کرد:

باید بگویم با استوکس به توافق رسیدیم . در خصوص رقم قرارداد با استوکس توافق شده و فقط مذاکره روی بندهای قرارداد مثل نوع پرداخت، آپشن‌های طرفین و اینطور مسائل انجام می‌شود. بندهای قرارداد هم شب گذشته تنظیم شد و امروز روی آن بحث می‌شود. در صورت امضای قرارداد ، استوکس با نمایندگان باشگاه به تهران می‌آید. در این بین ایجنت استوکس تلاش زیادی کرد تا هم هوای باشگاه را داشته باشد و هم هوای استوکس را.

وی در پایان گفت:

تمام ماجرای حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دبی همین بود، البته نمایندگان ما برخی امور دیگر را انجام دادند که صلاح نیست رسانه‌ای شود. حالا نمی‌دانم بعضی‌ها چرا علاقه‌مند هستند این سفر را به حاشیه ببرند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.   یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.   وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.   اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره وزیر خارجه اسبق: رهبری اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند ولی احمدی نژاد مانع شد (فیلم) با ترامپ چه کنیم؟ / مذاکرات موازی قبل از انتخابات آمریکا آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

دیگر خبرها

  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد