Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال شب گذشته از علی دایی، امیر قلعه نویی و یک مربی خارجی به عنوان گزینه‌های نهایی تیم ملی فوتبال ایران نام برد، اما به نظر می‌رسد علی دایی نسبت به سایر گزینه‌ها شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت این تیم در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی  ۲۰۲۲ قطر دارد.

یکی از مهم‌ترین بند‌های مدنظر فدراسیون برای انتخاب جانشینی مارک ویلموتس، امضاء قرارداد ۲ مرحله‌ای با مبلغ متفاوت با این سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این شکل که تا پایان مرحله اول انتخابی جام جهانی قرارداد کوتاه مدتی با سرمربی جدید تیم ملی امضاء خواهد شد که در صورت صعود ملی پوشان فوتبال ایران به مرحله نهایی، قرارداد به صورت خودکار تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید می‌شود.

شنیده می‌شود علی دایی و امیر قلعه نویی روی این بند با مسئولان فدراسیون مذاکرات زیادی داشته اند و آن‌ها اعتقاد دارند با توجه به نتایج ضعیف تیم  ملی در دور رفت انتخابی و ۲  شکست مقابل عراق و بحرین که سبب قرار گرفتن یوزها(لقب تیم ملی) در رده سوم گروه شان شده است، قرارداد باید تا پایان جام جهانی باشد و در صورت راه پیدا نکردن تیم ملی به دور نهایی مقدماتی، شرایط برای ادامه همکاری بررسی شود.

بیشتر بخوانید: چه کسانی مربی تیم‌ملی را انتخاب می‌کنند؟

نکته مهم این است که تیم ملی حتی در صورت راه نیافتن به این مرحله برای کسب سهمیه رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که در چین برگزار می‌شود باید بازی هایش را در تقابل با تیم‌های درجه ۳، ۴ آسیایی پیگیری کند و انتخاب سرمربی‌ای که حاضر باشد در آن شرایط بد روی نیمکت بنشیند برای رئیس جدید فدراسیون دشوار است.

به هر حال به نظر می‌رسد فدراسیون در نهایت تا ۴، ۵ روز دیگر سرمربی جدید تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qTm خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرمربی تیم ملی علی دایی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

کد خبر 6064002

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است