Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:52:26 GMT

جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۴۲۴

جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در استان اردبیل برگزار می‌شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هنری ادبی ققنوس در اردبیل اظهار داشت:  طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که محوریت برگزاری این جشنواره زنده نگهداشتن سردار دل‌ها و جبهه مقاومت دانشجویی است افزود: درصدد هستیم با برگزاری این مسابقات و جشنواره‌ها در راستای تحقق اهداف مورد نظر در زمینه تبیین اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام به دانشجویان سهیم باشیم.

دو خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر معرفی شدندشهرستان پارس‌آباد میزبانی برگزاری جشنواره استانی هنرهای نمایشی اردبیل را بر عهده دارداستقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است

 مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده که دانشجویان علاقه‌مند می‌تواند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده و در راستای خنثی‌سازی هجمه‌های سنگین و ننگین دشمنان با زبان هنر وارد شوند.

مظفری تصریح کرد: اهمیت و جایگاه هنر در عصر فعلی بسایر حائز اهمیت است و درصدد هستیم با تلاش‌ها و همکاری‌های همه‌جانبه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و در سوق‌یابی دانشجویان به سمت کمال و تعالی گام برداریم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وی اظهار کرد: در این مراسم پوستر جشنواره ققنوس نیز رونمایی می‌شود و جایزه ویژه با عنوان جایزه سردار سلیمانی به بهترین اثر با عنوان موضوع جبهه جهانی مقاومت اهدا می‌شود که در راستای برگزاری این دوره از جشنواره از متولیان اجرایی انتظار می‌رود با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/132/ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت: در ادامه برنامه‌های بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری،  برای اولین بار به صورت کشوری بیست و یکمین دوره مسابقه ادبی تاسیمرغ در ۱۸ شهرستان برگزار شد.

سید مهدی قاضی افزود: این مسابقه ادبی با هدف معرفی شخصیت و آثار این شاعر و عارف بزرگ ایران زمین به دانش آموزان، در قالب ۴۵۰ گروه سه نفره، ویژه دانش آموزان دختر و پسر، در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار شد.

وی گفت: گزیده‌ای از مطالب چند کتاب ارزشمند عطار نیشابوری به عنوان منبع و به صورت جزوه در اختیار دانش آموزان قرار داده شده بود و آنان در این آزمون به ۳۰ سوال تشریحی و تستی طراحی شده پاسخ دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور افزود: علاوه بر استان خراسان رضوی، دانش آموزان استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان و گلستان نیز به صورت همزمان در این مسابقه شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی