Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حاجی علی اکبری گفت:اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دارای افق های دید مطلوب به دور از بازی های سیاسی است که برخط ولایت الهی و در مسیر ولی امر عمل می کند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام  «محمد جواد حاج علی اکبری» در پاسداشت چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار شد گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی گام اول را خوب برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون موسس آن شهدا بودند و تاییدیه امام راحل را داشته است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی یک فرصت مناسب برای بچه های انقلابی بود که با فعالیت و همت خودشان در مدرسه تشکیل شد‌.

 

وی تصریح کرد:اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مجموعه ای برای فراهم کردن فرصتی ناب و شکوفایی ایده های دانش آموزان بوده است.

 

وی بیان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دارای افق های دید مطلوب به دور از بازی های سیاسی است که برخط ولایت الهی و در مسیر ولی امر عمل می کند و با عشق، ایمان و اخلاص گام هایی را برداشته است.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: هم اکنون در آغاز گام دوم هستیم که با پشتوانه این تشکیلات این مسیر ارزشمند سرمایه ما را محکمتر کرده است و عزیزان می توانند گام دوم انقلاب اسلامی را بردارند.


همچنین؛ در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین از دبیر کل سابق اتحادیه انجمن ها ی اسلامی دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های مساجد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حجت الاسلام حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین زنگ ظفر و حمایت دانش‌آموازن خوزستان از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ ظفر که به صورت نمادین در مدرسه شاهد فاطمیه اهواز نواخته شد بیان کرد: دانش‌آموزان خوزستان با شرکت در این مراسم به عنوان نسل‌های گام دومی از این عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت کردند.

عبدالله حبیبی گفت: باید به نسل جدید این علم و آگاهی را منتقل کرد که در برابر ظلم و زورگویی ظالمان ایستاد و سرخم نکرد.

وی اظهار کرد: کشور ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه و حامی مظلومان همواره در برابر مستکبران دنیا ایستاده و استقلال و آزادی خود را حفظ کرده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن اشاره به افتخارآفرینی سپاه در برابر استکبار جهانی افزود: این رشادت‌ها و غرورآفرینی‌ها باید به دانش آموزان نسل آینده این کشور معرفی شود.

دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس سراس استان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، از عملیات غرور آفرین" وعده صادق " اعلام حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • تجمع دانش آموزان ارومیه در حمیات از عملیات وعده صادق
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • بارش رحمت الهی در جنوب و شرق فارس
  • برپایی آیین زنگ ظفر و حمایت دانش‌آموازن خوزستان از عملیات وعده صادق
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»