Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلالی‌ها قرار است تا آماده شدن زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین کنند. تاریخ انتشار: 15:43 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۰۷۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شاگردان فرهاد مجیدی در روز‌های اخیر تمرینات خود را در سالن وزنه یا چمن مصنوعی پیگیری کردند و بازیکنان استقلال امروز (سه‌شنبه) برای آماده‌سازی مجبور شدند به منطقه ۱۷ بروند و در یکی از زمین‌های این منطقه تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود استقلالی‌ها قرار است تا آماده شدن زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: مدیران عامل ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان راهی مالزی می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایرنا، در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک بارسلون به مصاف تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رفتند.

دو تیم در شرایطی برابر یک دیگر قرار گرفتند که شاگردان ژاوی هرناندر در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژمن موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهند تا گام بلندی را برای صعود به دور نیمه نهایی بردارند.

نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا رافینیا دقیقه ١٣ بارسلونا را پیش انداخت اما دقیقه ۴٠ عثمان دمبله گل مساوی را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۴ ویتینا با ضربه تماشایی گل دوم پاریس را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه ۵ دقیقه بعد داور برخورد کانسلو با دمبله را خطا گرفت تا پاریس صاحب ضربه پنالتی شود و کیلیان ام‌باپه از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در دقیقه ٨٩ در حالی که شاگردان ژاوی بی محابا برای گل های خورده حمله می‌کردند پاریسی‌ها با یک ضد حمله سریع توسط ام‌باپه به گل چهارم رسیدند.

در نهایت پاری سن ژرمن با برتری ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف بورسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقف غیرمنتظره پاریسی ها در خانه/ خورشید روی نیمکت نمی تابد آقای انریکه! کیلیان ام باپه باز هم نیمکت نشین شد!

دیگر خبرها

  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند