Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 هزار نفر از هنرمندان تمامی رشته‌های صنایع دستی بیمه می‌شوند.

عیسی کریمی، رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 24 هزار بیمه شده تحت پوشش صندوق، اظهار کرد: 620 خانوار مستمری بگیر در استان وجود دارد، ضمن اینکه طی ماه گذشته، 30 خانوار مشمول دریافت مستمری در صندوق شدند و احکام آنها تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی دست بافته‌ها، دست ساخته‌ها، فروشندگان و مولد مواد اولیه صنایع دستی که تهداد آنها به 20 هزار نفر می‌رسد، بیمه خواهند شد. حداقل سن آنها 18 و حداکثر 50 سال است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه 300 میلیون تومان وام 3 میلیون تومانی بدون ضامن و سپرده به 100 نفر از مستمری بگیران در مرحله اول 5 بهمن‌ماه پرداخت می‌شود، اضافه کرد: سنوات دریافتی مستمری و میزان حقوق بالای 300 هزار تومان از شرایط دریافت شدگان وام است، ضمن اینکه مرحله دوم و سوم به همین میزان پرداخت خواهد شد.
رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از بیانات خویش، تصریح کرد: تمامی وانت بارهای استان برای دریافت کارت هوشمند ملزم به پرداخت حق بیمه هستند و صندوق عشایر این آمادگی را دارد که روستاییان مشمول و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار دهد.
کریمی در پایان یادآور شد: در راستای سیاست‌های محیط زیست و دولت الکترونیک، کپی شناسنامه و کارت ملی افراد جهت نامنویسی در صندوق بیمه، حذف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی صندوق بیمه هنرمندان صنایع دستی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی

حاتم طهماس‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر با اهداف و معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات جامعه عشایری و حفظ و احیا و معرفی فرهنگ، هنر، آداب و سنن و صنایع دستی و نمایش جایگاه بی بدیل جامعه عشایری در زمینه‌های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم ساختن آشنایی اقوام و تبادل افکار و تجارب عشایر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره با حضور و مشارکت ۷ استان گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس و کرمانشاه اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر استان تصریح کرد: در این جشنواره ۷ کشور شامل افغانستان، مغولستان، ترکمنستان، عراق قزاقستان، ترکیه، پاکستان و نیجریه حضور خواهند داشت.

طهماس پور گفت: در جشنواره دو روزه شهر جعفرآباد صنایع دستی، پخت غذای سنتی، محصولات عشایر، لباس سنتی، آیین‌های موسیقی، رقص و عاشیق و بازی‌های بومی و محلی شامل چلینگ آغاجی، قییش کوتی، اسب سواری، شتر کوچ برتر برای عموم به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 6088139

دیگر خبرها

  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد