Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه ــ مجموعه‌ای از روایت‌های مردمی از روزهای تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان به همت بنیاد نهضت تبلیغات اسلامی منتشر می‌شود. به‌گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد نهضتِ سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است تا با جمع‌آوری روایت‌هایی مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری باشکوه و دیگر برنامه‌های برگزار شده برای شهادت سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، این تجربۀ تاریخی را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌ و هوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است. مجموعه روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند روایت خود را حداقل در هزار و حداکثر در چهار هزار کلمه نوشته و در قالب فایل word به‌همراه نام و شماره‌ تلفن خود، تا ۱۲ بهمن‌ماه، به نشانی @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com ارسال کنند.
همچنین، علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانی revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توییتر نیز دنبال کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی جامعه قرآن سازمان تبلیغات اسلامی نهضت سازمان های اسلامی روایت رستاخیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش

پیکر محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله که در حادثۀ تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود تشییع شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم