Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است مدیران عامل ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای جلسه با مسئولان AFC راهی مالزی می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد دو شب قبل پس از گفت‌وگو با برخی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی با وزیر ورزش پیشنهاد داد نمایندگان چهار باشگاه ایرانی نظرات خود و هواداران پرشماری که دارند، راهی مالزی شده و با مقامات ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشنهاد انصاری‌فرد با استقبال سلطانی‌فر همراه شد و وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری کند.

انصاری‌فرد در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسئولان فدراسیون نیز خواهان آن شد که به کنفدراسیون اعلام شود این چهار تیم خواهان مذاکره با مسئولان ارشد کنفدراسیون هستند. این‌ خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد و با آن موافقت شده است.

شکوری دبیر فدراسیون و مدیران‌ عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی‌ها و انتقال دغدغه‌ها به سران کنفدراسیون به احتمال زیاد امشب عازم مالزی می‌شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محمد حسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا