Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ریگان از کمبود 4 هزار صندلی در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: نبود مکان و فضای آموزشی مناسب باعث شده که کیفیت آموزشی در ریگان پایین بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، امین باقری امروز در نشست با معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در شهرستان ریگان بیش از 17 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان با بیان اینکه محیط مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان در ریگان وجود ندارد، عننوان کرد: نود مکان و فضای آموزشی مناسب در شهرستان سبب شده که کیفیت آموزشی در این شهرستان پایین بیاید.

وی از بهره‌برداری از 19 واحد آموزشی خیرساز در این شهرستانن تا پایان امسال خبر داد و افزود: افزود: در شهرستان ریگان 40 واحد آموزشی غیراستاندارد وجود دارد که این واحدهای آموزشی جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند .

باقری با بیان اینکه این واحدهای آموزشی از نوع آجری وکپری هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شهرستان و حادثه‌خیز بودن، خیران و نوسازی مدارس توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/80013/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان کرمان کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته