Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا از بازی برابر این تیم و تماشاگران پرشمار کویتی گفتند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ایران شب گذشته، ۳۰ دی در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی کویت میزبان را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ شکست داد. رئیس فدراسیون هندبال و برخی از ملی‌پوشان در مورد این بازی صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاکدل: ملی‌پوشان مثل سربازان وطن بودند

 پاکدل در مورد برد مقابل کویت گفت: روز گذشته در سالن مملو از جمعیت کویت، بازی حساسی با میزبان داشتیم. حدود ۶ هزار نفر در سالن بودند و تعدادی زیادی هم بیرون از سالن و در محوطه ورزشگاه بازی را دیدند. علاوه بر این تمام مقامات بلند پایه  کویت هم در سال حضور داشتند. در کل جو سنگینی حاکم بود.

او افزود: در این بازی اتفاق بزرگی افتاد و بازیکنان ما همانطور که هنگام پخش سرود ملی سلام نظامی دادند مثل سربازان وطن ظاهر شدند و برای اولین بار در خاک کویت تیم هندبال این کشور را شکست دادند. این نتیجه بسیار خوبی برایمان بود. امروز (سه شنبه) بازی سختی با قطر که نایب قهرمان جهان است،  داریم و فردا هم با تیم کره جنوبی که اخیرا نایب قهرمان آسیا شده و به پلی آف انتخابی المپیک راه پیدا کرده است، دیدار می‌کنیم. نیمه بیشتر راه مانده است و امیدوارم با دعای خیر مردم ایران دو بازی باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و سهمیه جهانی را برای هندبال کشور کسب کنیم.

حیدری راد: با بازیکنان و تماشاگران کویت جنگیدیم

سعید حیدری، دروازه‌بان تیم ملی که شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد هم ضمن اشاره به سختی بازی و سالن پر از تماشاگر کویت بیان کرد: با بازیکنان و تماشاگران کویت جنگیدیم و توانستیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان انگیزه دارند. برای برد مقابل تیم چند ملیتی قطر به میدان می‌رویم و می‌جنگیم تا سهمیه جهانی بگیریم. خوشبختانه همه بازیکنان تیم خوشحال، باانگیزه و یکدل هستند.

نوروزی نژاد: با جنگندگی برنده شدیم

پویا نوروزی نژاد با بیان اینکه بازی سختی مقابل کویت داشتیم و جو سالن سنگین بود، افزود: تماشاگران زیادی که در ورزشگاه حضور داشتند، شرایط را برایمان سخت‌تر کرده بودند اما با جنگندگی چند امتیاز خوب گرفتیم و برنده این بازی شدیم. بازی امروز(سه شنبه) هم سخت است چون قطر یکی از قدرت های آسیا است که از امکانات، اردوهای خوب و بازیکنان با کیفیت زیادی برخوردار است اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. بازی با کره جنوبی هم خیلی اهمیت دارد و سرنوشت ساز است. باید قدم به قدم جلو برویم.

کرمیان: کسب یک امتیاز برابر قطر هم خوب است

مجتبی کرمیان هم ضمن اشاره به حساسیت و سختی بازی با کویت وتماشاگران پرشمار این تیم، در مورد بازی با قطر گفت: قطر بهترین تیم آسیا است اما می‌جنگیم و حتی اگر یک امتیاز هم بگیریم خیلی ارزشمند است. امیدورام در بازی با کره جنوبی برنده شویم و به جام جهانی برویم.  

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز(سه شنبه) مقابل تیم قدرتمند قطر به میدان می‌رود که در صورت پیروزی، ضمن صعود به نیمه نهایی مسابقات سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ را کسب می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر