Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کریمی گفت: اجلاس بزرگ «یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی» همزمان با ۲۰ بهمن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد کریمی» امروز (سه شنبه 1 بهمن) در نشست هماهنگی اجلاس استانی یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: این اجلاس با معرفی آثار برتر در حوزه مقاله، کلیپ و تولیدات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که پیش بینی می‌شود آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: این اجلاس همزمان با دهه فجر و در راستای تبیین اهداف والای نظام اسلامی، ولایت و مهدویت برگزار می شود و می تواند نقش موثر و پررنگی در تعمیق باورهای دینی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام کریمی، ولایت فقیه را محور و عامل وحدت و انسجام جامعه اسلامی دانست و گفت: بی‌شک نعمت ولایت برای جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما با توجه به هجمه‌های دشمن و تلاشی که برای ایجاد تفرقه در کشور به راه انداخته باید فعالیت های فرهنگی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

 دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با برگزاری اجلاس‌های فرهنگی و تبیین اهداف و آرمان های نظام اسلامی می توان نقش موثری در خنثی سازی فتنه‌های دشمن و تقویت وحدت در جامعه ایفا کرد.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شهادت سردار سلیمانی کانون های مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما همایش مهدویت و انقلاب اسلامی مهدویت و انقلاب اسلامی ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد

تین نیوز

اولین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته  برگزار شد.

به گزارش تین نیوز،  جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز گذشته، سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ برگزار شد.

 بنابر این گزارش، نمایشگاه یازدهم همزمان با برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو برپا می شود.

در این جلسه نمایندگانی از انجمن های صنفی صنایع ریلی ایران، شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، شرکت راه آهن ج.ا.ا. و مجری نمایشگاه یازدهم حضور داشتند که طی آن در یک هم اندیشی و تبادل نظر با رویکرد تعاملی برای برپایی بهتر نمایشگاه این دوره و حضور کمی و کیفی شرکت های فعال در حوزه صنعت و حمل ونقل ریلی مواردی مطرح و قرار شد در زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه این جلسات ادامه یابد.

گفتنی است در نمایشگاه یازدهم و در بخش بین الملل قرار است شرکت هایی از کشورهای هندوستان، چین، آذربایجان، روسیه و آفریقای جنوبی شرکت کنند و یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه نیز برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو است.

 همچنین به همت برگزار کننده نمایشگاه یازدهم بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان کشورهای مختلف جهان در حوزه صنایع ریلی در قالب یک هیئت تجاری مهمان ویژه نمایشگاه این دوره خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند