Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:51:02 GMT

سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۹۹۷

سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد یکشنبه شب گذشته، پس از مشاوره با برخی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی با وزیر ورزش پیشنهاد داد نمایندگان چهار باشگاه ایرانی برای ارائه نظرات خود و هواداران پرشماری که دارند راهی مالزی شده و با مقامات ارشد کنفدراسیون رایزنی و دیدار کنند.

این پیشنهاد انصاریفرد با استقبال سلطانی فر همراه بود و وزیر ورزش از مدیر عامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسوولان فدراسیون نیز خواهان آن شد که به کنفدراسیون اعلام شود این چهار تیم خواهان مذاکره با مسوولان ارشد کنفدراسیون هستند. این خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد که با آن موافقت شده است.

دبیر فدراسیون فوتبال و مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی‌ها و انتقال دغدغه‌ها به سران کنفدراسیون احتمال زیاد امشب عازم مالزی می‌شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد