Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمول یک موفق شد در یک زمینه خاص از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس پیشی بگیرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فرمول یک، بر اساس تحقیق‌های صورت‌گرفته، مجموع بینندگان رقابت‌های فرمول یک در سال 2019 میلادی از یک میلیارد و 992 میلیون نفر فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیشترین آمار تماشای رقابت‌های فرمول یک از سال 2012 تاکنون است و نسبت به سال 2018 با رشد 9 درصدی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، فرمول یک 2019 رتبه نخست تمامی رقابت‌های ورزشی جهان را از نظر رشد جذب بیننده‌ آنلاین کسب کرد. در این سال تعداد مشترکان فرمول یک در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توئیتر و یوتیوب با افزایش 32.9 درصدی نسبت به سال 2019 به 24 میلیون و 900 هزار نفر رسید. این در حالی است که لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس با رشد 20.1 و 17.9 درصدی در جذب مشترکان آنلاین رده‌های دوم و سوم را پس از فرمول یک کسب کردند.

فرمول یک اسپانسر 4 میلیون یورویی‌‌اش را از دست داد

انتهای پیام/

R7858/P/S1410,3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا اتومبیلرانی فرمول یک لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا اتومبیلرانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!

بیش از ۱۶۰۰ هوادار انگلیس از خروج از کشور در مدت زمان برگزاری جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان منع خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان انگلیس، بیش از 1600 هوادار فوتبال انگلیس از خروج از کشور برای تماشای مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 در تابستان سال جاری منع خواهند شد.

به گفته این منبع، این هواداران مجبور به تسلیم پاسپورت خود خواهند شد. آنها در صورت حضور در خاک آلمان، جایی که مسابقات یورو 2024 برگزار می‌شود با شش ماه زندان یا جریمه هنگفتی روبه‌رو خواهند شد.

همچنین این تعداد از هواداران فوتبال انگلیس تنها با مجوز ویژه می‌توانند کشورشان را را ترک کنند.

مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 از 14 ژوئن تا 14 جولای (25 خرداد تا 24 تیر) برگزار می‌شود. تیم ملی انگلیس در این رقابت‌ها با اسلوونی، دانمارک و صربستان همگروه است.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!