Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@13:33:23 GMT

بیانیه کاخ باکینگهام علیه نوه ملکه و همسرش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۱۵۸

بیانیه کاخ باکینگهام علیه نوه ملکه و همسرش

به گزارش عصرایران، کاخ باکینگهام (محل اصلی دفتر کار و زندگی ملکه بریتانیا) با صدور بیانیه ای اعلام کرد القاب سلطنتی شاهزاده هری و همسرش "مگان مارکل" نیز از این دو نفر پس گرفته خواهد شد.

هری و همسرش مگان، دارای القاب سلطنتی "دوک ساسکس" و " دوشس ساسکس" بودند اما از این به بعد دیگر حق استفاده از این القاب سلطنتی را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بعد از آن روی داد که شاهزاده هری و همسرش مگان بدون مشورت و اطلاع ملکه، اعلام کردند قصد دارند تکالیف سلطنتی خود را کاهش دهند و بیشتر زمان خود را در آمریکای شمالی بگذرانند و استقلال مالی داشته باشند.

شاهزاده هری و همسرش مگان

در بیانیه آمده است: تمایل هاری و مگان در زندگی همراه با استقلال بیشتر را تایید می کنیم. این زوج سلطنتی درک کرده اند که باید از تکالیف سلطنتی خود از جمله انتصابات رسمی نظامی دست بردارند. آنها بعد از این در برابر انجام تکالیف سلطنتی، مبالغی را دریافت نخواهند کرد.

شاهزاده هری دیگر حق پوشیدن لباس نظامی سلطنتی را نیز نخواهد داشت.

این بیانیه ادامه می دهد: همچنین از این پس هیچ ارتباط رسمی میان خانواده سلطنتی و این زوج در تعاملات رسمی نخواهد بود. این زوج از این پس نمی تواند نمایندگی رسمی ملکه را برعهده داشته باشد. آنها دیگر عضوی از خانواده پادشاهی نیستند.

مگان همسر هری، رنگین پوست و اهل آمریکاست. او قبل از این یک بار تجربه ازدواج داشت و از همسر نخست طلاق گرفته بود.

ملکه الیزابت دوم، ملکه بریتانیا نیز به هنگام ارائه پیام سال نو میلادی، تصاویری از اعضای خانواده سلطنتی در کنار خود داشت اما تصویری از شاهزاده هری و همسرش مگان نبود.

بسیاری می گویند این اقدام ملکه، خروج هری و همسرش از خانواده سلطنتی را کلید زد.

شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیاست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه