Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حواشی دیدار تیم‌های کاله مازندران و پیکان تهران در هفته ششم (معوقه) لیگ برتر و اظهارات اکبر خداوردی سرمربی پیام خراسان، دو موضوع نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 30 دی ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

بر این اساس، تیم کاله مازندران فردا (چهارشنبه) و در دیدار با فولاد سیرجان در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، از همراهی تماشاگران خود محروم است. این کمیته برای اکبر خداوردی سرمربی تیم پیام خراسان نیز به دلیل اظهارات علیه فدراسیون، توبیخ کتبی با درج در پرونده درنظر گرفت.

آرای کامل صادره از سوی کمیته انضباطی برای این دو پرونده به قرار زیر است:

حواشی دیدار کاله و پیکان در هفته ششم
نظر به این که بر اساس آیین نامه سازمان لیگ، اصل بر صحت گزارش ناظران است و گزارش ناظران این مسابقه مقرون به واقع تشخیص داده شد، با توجه به مسبوق به سابقه بودن این رفتار و با عنایت به اختیار حاصله از آیین نامه انضباطی به ویژه مواد 3 و 1-4 آیین نامه مذکور، باشگاه کاله مازندران به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

تیم والیبال پیکان محکوم به پرداخت طلب پنج بازیکن سال 97 شد

اظهارات سرمربی پیام خراسان
نظر به این که اکبر خداوردی با ابراز پشیمانی از مصاحبه، دلیل آن را برخی اطلاعات غلط و شرایطی که در آن مصاحبه صورت پذیرفته ابراز کردند و سوء نیت نداشته‌اند، بنابراین به لحاظ فقدان سابقه کمیته انضباطی، با استناد به ماده 3و 2-4 آئین نامه انضباطی برای نامبرده تذکر کتبی با درج در پرونده در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین برای دروازه‌بانی که لیزر انداخت!

به گزارش ورزش سه، نائول گوژمان دروازه‌بان آرژانتینی تیگرز مکزیک به دلیل پرتاب کردن نور لیزر به سمت بازیکن تیم مونتری، ۱۱ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

در ویدئوهای منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، گوژمان در حالی ظاهر می‌شود که در سکوها بین هوادار حضور دارد و یک باره پس از پایان بازی با نتیجه ۳-۳، با اشعه لیزر به سمت بازیکنان مونتری از جمله آندرادا حمله می‌کند.

او به دلیل این رفتار از بازیکنان عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال مکزیک بدون هیچ تاملی، به این اتفاق واکنش نشان داد و کمیته انضباطی او را ۱۱ جلسه محروم کرد و قرار شد برای انجام ۷۸ ساعت کارهای اجتماعی در جامعه مشغول به کار شود. 

باشگاه مکزیکی هم این حکم را کاملاً پذیرفته و بدون هیچ دفاعی، هرگونه محکومیت برای دروازه‌بان آرژانتینی‌اش را پذیرفته است.

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین برای دروازه‌بانی که لیزر انداخت!
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور