Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:38:09 GMT

ورود سامانه بارشی جدید از امروز

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۲۹۶

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز به تدریج زبانه‌های سامانه بارشی جدید به استان وارد و در بعضی ساعات عصر و شب بارش پراکنده برف و گاهی باران در تمام نواحی پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا شب تا پنجشنبه شب شرایط بارش تقویت خواهد شد و در بیشتر نواحی استان به ویژه نواحی مرکزی و شمالی، بارندگی عمدتا به شکل برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در روز‌های جمعه و شنبه با عبور متناوب موج بارشی از استان در بعضی ساعات انتظار بارش پراکنده برف داریم و طی این مدت به دلیل مه و کاهش دید، لغزندگی سطح معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی و در نواحی کوهستانی به دلیل مه آلودگی و کولاک برف، امکان اختلال تردد در تمام معابر و جاده‌ها وجود دارد.

به گزارش هواشناسی، مجهز کردن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی الزامی است و از شنبه با کاهش محسوس دما اثر یخبندان تشدید می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران سه شنبه و چهارشنبه (۵ و ۱-)، پنجشنبه (۴ و ۲-)، جمعه (۶ و ۲-)، شنبه (۶ و ۳-) خواهد بود.

ایستگاه‌های ورامین ۷ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی۱۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین در اطلاعیه ای، بر مدیریت مصرف حامل‌های انرژی، آمادگی دستگاه‌های خدمت رسان شهری و جاده‌ای و مجهز کردن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی تاکید کرد. منبع: سیمرغ برچسب ها: سامانه بارشی ، بارش برف ، موج بارشی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سامانه بارشی بارش برف موج بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از بعدازظهر جمعه، اظهار داشت: در قالب این سامانه، بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی برای اغلب نقاط استان خواهد بود، عنوان کرد: این سامانه بارشی تا بعدازظهر سه‌شنبه در استان ادامه فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان، بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد.

کد خبر 6082860

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه