Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول جشنواره خدمت و کاربر ارشد سامانه خادمیاران گفت: این جشنواره فرصتی است تا خادمیاران خدمات الگویی خود را جهت رفع محرومیت در سامانه خدمت ثبت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سهیل صالحی مسؤول جشنواره خدمت و کاربر ارشد سامانه در اولین گردهمایی خادمیاران رضوی شرق شهرستان نکا که در مسجد سعادت نکا برگزار شد، اظهار کرد: رفع محرومیت یک از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و باید در زمینه‌های معیشت، سلامت ، ازدواج و اشتغال محرومین تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  آمار قشر مستضعف در جامعه رو به فزونی است و دستگاه‌ها به تنهایی پاسخگوی نیاز محرومین نیستند، اظهار داشت: دفتر آستان قدس و دفاتر نمایندگی آستان در استان‌ها و خادمیاران رضوی باید تلاش مضاعف کرده و نیاز محرومان را برطرف کنند.

وی افزود: هدف از تشکیل کانون‌های خادمیاری رضوی در سراسر کشور در زمان تولیت سابق را توجه به اصل خدمت به امام رضا علیه السلام است و خدمت به هشتمین امام شیعیان محدود به حرم و شهر مشهد مقدس نیست.

صالحی خاطرنشان کرد: افرادی که علاقمند به خدمت هستند در شهر و دیار خود، محل سکونت و محل کارشان در راستای محرومیت‌زدایی کارهای عام‌المنفعه و خدماتی ارزنده به نیت امام مهربانی‌ها، امام رضا(ع) به مردم ارائه دهند.

این مسؤول تصریح کرد : هر کسی هر کاری را با نیت امام مهربانی‌ها و برای حضرت رضا (ع) انجام دهد باید این نام و سیره در افکار و اعمال افراد، خانواده و جامعه‌ ساری و جاری شود.  
وی با اشاره بر اینکه خادمیاران باید تقوا در رفتار و کردار را مراقبت کنند، افزود: زیرا مردم ما خادمیاران را ملاک عمل قرار می‌دهند و ما باید در جهت رفع دغدغه امام رضا (ع) که همان گره‌گشایی از نیازمندان و محرومین است تلاش کنیم.

صالحی گفت: مسئله مهم برای خادمیاران رضوی این است که امام رضا (ع) آنان را به خادمیاری خود پذیرفته است و برای اینکه همیشه خادم بمانیم، باید لحظه لحظه کارمان برای رضای خدا باشد و اخلاص را ملاک ارزیابی و ارزش قرار دهیم.

مسؤول جشنواره خدمت بیان کرد: خادمیاران باید خدا را شاکر باشند که توانسته اند مدال افتخار خدمتگزاری امام رضا(ع) را بر گردن بیاویزید.

صالحی شرکت در آزمون و ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری را از الزامات تحقق شیفت حرم دانست و گفت: حتما باید فعالیت‌های خادمیار از سوی کانون مورد تائید قرار گیرد. 
     
وی خاطرنشان کرد: اصل کار هر خادمیار در شهرستان محل زندگی می‌باشد و شیفت حرم تشویقی به پاس فعالیت خادمیار در شهرستان و محل زندگی است

این مسؤول اضافه کرد: با اشاره به فعالیت 6 ساعت در هفته خادمیار در کانون‌های محلی یا موضوعی ، یادآور شد: تفکیک‌سازی بین  فعالان و غیر فعال باید صورت گیرد و خادمیاری که به عرصه خدمتی توجه ندارد و در سامانه ثبت فعالیت نمی‌کند باید تعیین وضعیت شوند.

وی همچنین در خصوص جشنواره خدمت گفت: جشنواره خدمت فرصت مغتنمی است تا خادمیاران خدمات الگویی خود را در جهت رفع محرومیت در سامانه جشنواره خدمت ثبت کنند.

وی ادامه داد : در ثبت الگوهای خدمتی خادمیاران در جشنواره خدمت، دیگر خادمیاران می‌توانند از الگوهای آنان برای ارائه خدمات بهتر و ارزنده به محرومین الگوبرداری کنند.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: خادمیاران باید تلاش کنند بر اساس پتانسیل و توانمندی‌های موجود در ارائه خدمات به محرومین، شیوه‌های ابتکاری و خلاقانه را جهت الگو برداری در جشنواره ثبت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آموزش سامانه از بدو ورود و تائید اطلاعات هویتی اشاره کرد و اظهار داشت: خادمیاران باید در آموزش سامانه‌ای شرکت کنند و در سامانه نیز ثبت گزارش فعالیت کنند تا ارزیابی‌ها صورت گیرد و در غیر آن ارزیابی خادیار منفی خواهد بود. 

وی همچنین در خصوص چگونگی افزایش شیفت حرم، رزرو خدمت و دیگر موارد مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره محرومیت صالحی سامانه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی