Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حکم معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما و محمدمهدی قاسمی «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» معاونت سیما منصوب شدند. تاریخ انتشار: 16:49 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۱۱۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سیما؛ با حکم معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما و محمدمهدی قاسمی «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» معاونت سیما منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید


با حکم دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شد.

بر اساس این حکم؛ پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و برنامه‌ای تلویزیونی؛ سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی؛ نظارت، ارزیابی و ارزش یابی برنامه ها، شبکه‌ها و مراکز تولیدی با هدف مدیریت پیام از ماموریت‌های رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما است.

همچنین در حکم معاون سیما خطاب به مرادی بر طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام» سیما؛ تدوین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های سیما، فرآیند بررسی و تطبیق طرح برنامه‌های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید؛ ارزیابی مستمر و منظم برنامه‌های سیما و ارائه نتایج به همراه راه کار‌های لازم به معاونت، شبکه‌ها و مراکز مربوطه تاکید شده است.  گفتنی است پیش از این، مدتی مرادی سرپرستی این مرکز را عهده دار بود.

***انتصاب «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» معاونت سیما

  با حکم معاون سیما، محمدمهدی قاسمی به سمت «دبیر ستاد سیاستگذاری جمعیت» این معاونت منصوب شد. دكتر مرتضی میرباقری معاون سیماي رسانه ملي در حکمی محمدمهدی قاسمی را به سمت «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» اين معاونت سیما منصوب کرد. 

در این حکم با تاکید بر ظرفیت گسترده رسانه ملی در پیشبرد و تحقق سیاست های جمعیتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، آمده است: شایسته است این ستاد با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ملی، ضمن تشکیل دبیرخانه منسجم و کارآمد، ارتباط و هماهنگی بیشتری با واحدهای ذیربط درون و بیرون  سازمانی داشته باشد.

همچنین برنامه ریزی و تدوین راهبردهای رسانه ای متناسب جمعیتی حول محورهای منویات مقام معظم رهبری، هماهنگی و سازماندهی شبکه ها و مراکز برنامه ساز سیما و نظارت بر اجرای برنامه های تدوین شده جمعیتی، از دیگر مواردی است که در این حکم به آن تاکید و اشاره شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا وسیما معاونت سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما