Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:10:59 GMT

ارسال کمک‌های خانواده شهدای مدافع حرم برای سیل‌زدگان + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۵۹۳

ارسال کمک‌های خانواده شهدای مدافع حرم برای سیل‌زدگان + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

خیریه 110 ساری در اقدامی خیرخواهانه از مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان لوازم و مایحتاجی به ارزش بیش از 15 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی حمایت کرد.

عقیله ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر و فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به اینکه خیریه مردمی ۱۱۰ امام علی (ع) که با نام شهدای شاخص ساری مزین بوده و از حمایت خانواده آنها برخوردار است، اظهار کرد: با  توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان این خیریه در اقدامی خودجوش فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خیریه پس از جمع‌آوری و ارسال کمک به سیل‌زدگان استان‌های؛ گلستان، لرستان و خوزستان اکنون به جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها به سیستان و بلوچستان کرده است.

ملازاده با اشاره به اینکه این مرحله دوم ارسال کمک‌ها است، گفت: با جمع‌آوری مبلغ ۱۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان در این خیریه اقدام به خرید اقلام مورد نیاز این روزهای مردم سیل‌زده چون؛ آب معدنی، انواع و اقسام کنسروها، صابون و شوینده‌ها، روغن،ماکارانی، لباس زیر (مردانه، زنانه، بچه‌گانه)، لوازم بهداشتی کردیم.

مادر شهید رادمهر اعلام کرد: ارسال ۵۰ تخته پتو هم در دستور کار است که در اسرع وقت ارسال خواهیم کرد، خیران دیگری در این زمینه اعلام آمادگی کردند که کمک‌ها به دست‌مان برسد؛ سپس ارسال کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر یک خیر انجام بدهیم خداوند ۷۰ برابرش را به ما بازخواهد گرداند، گفت: امروزچشم مردم  ستم دیده سیتان و بلوچستان بخصوص سنی‌ها به دستان ما و شیعیان است، به فرمان خدا هر کجا صدای مظلومی شنیدیم باید کمک کنیم، این کارها بی‌جواب نخواهد ماند.

ملازاده بیان کرد: در این گونه موارد باید به فرمان مقام رهبری آتش به اختیار حرکت کنیم، کمک به هم نوعان وظیفه ماست، امیدواریم هر چه زودتر شرایط بهبود یافته و کشور ما از بلاهای طبیعی و غیر طبیعی در امان بماند.

 


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهید مدافع حرم ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اقدامات این نیرو در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس در گزارشی از اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال 6 تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد، 2‌0 رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی 1000 بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار