Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمرین روز یکشنبه تاتنهام بین مورینیو و دنی رز مدافع چپ تاتنهام تنش بالا گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دو ماه است که به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شده و هنوز وضعیت باثباتی بر این تیم حاکم نشده است. تاتنهام البته توانسته خود را از نیمه دوم جدول جدا کند ولی هنوز نتوانسته به جمع چهار تیم بالای جدول اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدفی است که ژوزه مورینیو دنبال می کند یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای تاتنهام.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی میل، ژوزه مورینیو و دنی رز مدافع چپ ملی پوش تاتنهام اخیرا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و بین این دو در تمرین یکشنبه تاتنهام تنش نیز در گرفته است.

طبق این گزارش، همه چیز پس از بیرون گذاشتن دنی روز از فهرست بازی با واتفورد شروع شد. مورینیو در توجیه گفته بود که رز مصدوم است اما در واقع اینطور نبود.

رز در تمرین یکشنبه از مورینیو توضیح می خواهد و پس از چند دقیقه صحبت که گویا با صدای بلند نیز همراه بوده، دو طرف به نتیجه ای نمی رسند. رز که از توضیحات مورینیو قانع نشده بود، عصبانیتش مضاعف می شود و نزدیک بود کار به جاهای باریک نیز کشیده شود.

اتفاقی که بازخوردی منفی در تیم داشت اما در تمرین دیروز که با حضور عکاسان و خبرنگاران بود، رز بدون مشکل و مثل همیشه تمرین کرد و در بخشی از کار مورینیو او را به کناری کشید و برای وی تمریناتی اختصاصی در نظر گرفت. در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد که دو طرف موقتا اختلافات را کنار گذاشته اند.

 

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) دنی رز تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی دنی رز تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است و برخلاف تراشه مغزی که توسط شرکت نورالینک ساخته شده، این دستگاه‌ها وارد مغز انسان‌ها نخواهند شد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در مصاحبه جدید خود اشاره کرد که غول فناوری در حال پیشرفت در توسعه «اولین رابط عصبی مصرف‌کننده» خود است، دستگاه پوشیدنی که مانند تراشه مغزی نورالینک می‌تواند سیگنال‌های مغز را برای کنترل رایانه‌ها تفسیر کند.

زاکربرگ در مصاحبه خود با «روبرتو نیکسون»، کارآفرین حوزه فناوری و یوتیوبر گفت: «یکی از چیز‌هایی که من نسبت به آن بسیار هیجان‌زده هستم، فکر می‌کنم به‌زودی شروع به دریافت برخی از رابط‌های عصبی مصرف‌کننده خواهیم کرد. فکر می‌کنم که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.»

تفاوت دستگاه پوشیدنی متا با تراشه مغزی نورالینک

با این حال، برخلاف تراشه مغزی که توسط شرکت نورالینک متعلق به ایلان ماسک ساخته شده است، زاکربرگ توضیح می‌دهد که این دستگاه‌ها وارد مغز انسان‌ها نخواهند شد، بلکه دستگاه‌های پوشیدنی هستند که روی مچ دست سوار می‌شوند و می‌توانند سیگنال‌های عصبی مغز را از طریق اعصاب درک کنند.

متا اولین بار در مارس سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از تحقیقات آزمایشگاه‌های Facebook Reality خود در مورد توسعه فناوری «تعاملی مبتنی بر مچ دست» صحبت کرده بود.

مچ بند موردبحث متا، با استفاده از الکترومیوگرافی (EMG) می‌تواند سیگنال‌های مغز در مورد حرکات دست را دریافت کند و سپس آنها را به دستوراتی برای کنترل دستگاه‌ها تبدیل کند. مدیرعامل متا در ادامه می‌گوید: «ما اساساً می‌توانیم آن سیگنال‌ها را بخوانیم و از آنها برای کنترل دستگاه‌های محاسباتی استفاده کنیم.»

او سپس اضافه می‌کند: «ما هنوز در ابتدای راه هستیم، زیرا اولین نسخه از محصول را عرضه نکرده‌ایم، اما کار روی آن… واقعاً جالب است… واقعاً دیدنش جالب است.»

در اوایل سال جاری، مدیر عامل متا گفته بود که این مچ بند عصبی می‌تواند تنها در چند سال با استفاده از هوش مصنوعی برای غلبه بر محدودیت‌های ردیابی حرکتی مبتنی بر دوربین، به یک محصول مصرفی تبدیل شود. او همچنین رابط‌های عصبی را برای کار با عینک هوشمند واقعیت افزوده Ray-Ban متا در نظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • طبیعت گردی عامل کاهش تنش عصبی و حافظ سلامت روان
  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد