Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@12:32:31 GMT

زمان حضور استوکس در تهران؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۸۴۵

زمان حضور مهاجم مدنظر تیم فوتبال پرسپولیس در ایران مشخص شد. ناطقان: در شرایطی که هر روز اخبار ضدونقیضی از توافق باشگاه پرسپولیس با آنتونی استوکس مطرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد توافقات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است.

پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد، قرار است امشب (سه‌شنبه) مذاکرات نهایی بین نمایندگان باشگاه پرسپولیس و استوکس و مدیر برنامه‌های او صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین قرار است پس از این جلسه و توافقات احتمالی؛ استوکس احتمالا روز پنج‌شنبه به تهران بیاید تا با حضور در باشگاه پرسپولیس توافقات نهایی را انجام دهد. منبع: میزان برچسب ها: استوکس ، تهران ، حضور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استوکس تهران حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، درخصوص آخرین فرآیند‌های اجرایی دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مرحله دوم انتخابات جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد و حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردی»، «تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدابنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبدکاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» به این دور راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموعِ این ۲۲ حوزه، ۱۱۵۲۴ شعبه خواهیم داشت. انتخابات ۸ حوزه انتخابیه با هماهنگی و تأیید شورای نگهبان به‌صورت تمام‌مکانیزه خواهد بود؛ البته حوزه‌های ملایر و آبادان در مرحله اول هم به‌صورت تمام‌مکانیزه انتخابات داشتند.

اسلامی عنوان کرد: حوزه‌های «قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «خرم‌آباد و چگنی»، «کرمانشاه»، «شیراز و زرقان»، «تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس» و «تبریز، آذرشهر و اسکو» در این مرحله انتخابات تمام‌الکترونیک دارند.

وی گفت: ما در تهران در هر شعبه چهار صندوق الکترونیک را در نظر گرفتیم و در هفت حوزه‌ی دیگر در هر شعبه سه صندوق وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: تمهیدات لازم فراهم شده و صندوق‌های الکترونیک برای استان‌ها ارسال شده و برای تهران نیز در حال ارسال است. هم‌چنین آموزش اولیه برای استفاده از این صندوق‌ها صورت گرفته و در حال انجام است.

اسلامی اظهار داشت: یک موشن آموزشی هم در حال آماده‌سازی داریم که در رسانه‌ها منعکس خواهیم کرد. هماهنگی‌ها را انجام دادیم تا آموزش به رأی‌دهنگان در نماز‌های جامعه، صداوسیما، رسانه‌ها و از طریق تمامی ظرفیت‌ها صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: تعرفه‌ی انتخابات در حال چاپ است و در زمان مقرر ارسال خواهد شد. این تعرفه با طراحی و صورت جدید خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کسی که در یک حوزه انتخابیه در مرحله اول رأی داده است و کسانی که در هیچ یک از حوزه‌ها رأی نداده‌اند، می‌توانند در این مرحله رأی بدهند، مثلاً اگر یک فرد در مرحله اول در تهران رأی داده می‌تواند در دور دوم نیز در همین حوزه رأی بدهد.

اسلامی گفت: هم‌چنین ستاد امنیت انتخابات جلسات خود را پیگیری می‌کند و تمهیدات لازم در این‌خصوص صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سؤالی درخصوص مدارک مورد نیاز برای رأی‌دهی، تصریح کرد: طبق ماده ۱۱ انتخابات فرد با ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، پایان خدمت و گذرنامه می‌تواند رأی دهد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره بازه‌ی تبلیغات نامزد‌ها نیز اظهار داشت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. ممنوعیت تبلیغات از ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت تا آغاز انتخابات در روز جمعه را خواهیم داشت.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نامزد‌ها توجه داشته باشند که مانند مرحله اول که متعهدانه رفتار کردند، همین رویه ادامه یابد. صداوسیما نیز کانال‌های استانی را برای تبلیغات مرحله دوم فعال می‌کند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی مشخص شد
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام زمان حضور اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی
  • واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از 13 اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است