Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کشف صدها استخوان در تالابی در تایلند پسر ثروتمند یو تاجر تایلندی به جرم قتل های سریالی در این کشور بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، متهم « آپیچای اونگ ویسیت » 40 ساله در خانه  ویلایی اش در بانکوک بازداشت شده است.

گزارش های پلیس بانکوک نشان میدهد که با کشف جسد نامزد سابق قاتل «وارین تورن » 22 ساله پرونده قتل های سریالی این متهم گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس جسد متلاشی شده قربانی را از خالکوبی بزرگی که بر پوستش داشته شناسایی کرده است. اطلاعات موجود نشان می دهد که متهم اجساد را در تالاب خانگی شان انداخته تا راز جنایت های هولناکش پنهان بماند.

متهم وارث تاجر مشهور «اونگ ویسیت » است که بازار بزرگ تایلند در اختیار اوست و خود نیز در سال 1983 میلادی به جرم قتل یک دختر 15 ساله به زندان افتاده است.

اطلاعات پلیس نشان میدهد که جسد یافت شده با شی فلزی بزرگی به آب تالاب انداخته شده است تا شی جسد را زیر آب نگهدارد. با پیدا شدن این جسد غواصان از تالاب خصوصی این قاتل سریالی ثروتمند 298 تکه از استخوان قربانیان دیگر وی را نیز یافته اند و تحقیقات برای یافتن هویت صاحبان استخوان ها آغاز شده است.

سرهنگ « جیراکریت جارون پات» از پلیس بانکوک در این باره گفت:« به نظر می رسد متهم قربانیان زیادی داشته است و کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند. ما بر این باوریم که  قربانی نامزد سابق متهم  از داستان قتل و عام ها اطلاع داشته و یا شاهد برخی از آ«نها بوده که جانش را نیز از دست داده است. ماموران ما پس از ناپدید شدن وی خانه و تالاب  را جستجو کرده و در نهایت پی به جنایت های وحشتناک پسر این تاجر مشهور برده اند .قتل های سریالی متهم کاراگاهان ما را شوکه کرده است.ما اطلاعاتی در دست داریم که قربانی قبل از مرگ یک بار از متهم به اداره پلیس نیز به جرم ضرب و شتم شکایت کرده بود و به همین دلیل با ناپدید شدنش نخستین مظنون پرونده ما متهم بود.»

--- --- --- --- --- --- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد موسی‌زاده موسوی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال در خصوص فعالیت‌های این صندوق در حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲ گفت: در طی سال گذشته به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال، انواع خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز ارائه شده است که در تلاشیم این میزان رشد قابل توجهی را در سال ۱۴۰۳ تجربه کند.

وی افزود: ارائه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری شامل ارائه تسهیلات، خدمات کارگزاری مالی و فنی، صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بخش دیگری از فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال در سال گذشته است.

موسی‌زاده موسوی اضافه کرد: در کنار خدمات مالی و اعتباری فوق، حمایت از ارائه خدمات زیرساختی مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، حمایت از توسعه محصولات و خدمات اولویت‌دار در حوزه‌های کلیدی و راهبردی، کمک به اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه در کشور، از جمله فعالیت‌های اثرگذاری بوده که با همکاری ستاد توسعه  اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درخصوص برنامه‌های این صندوق در سال جدید گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با توسعه خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجتال و همچنین ورود به حوزه‌هایی همچون ارتقای توان صادراتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به شکل‌دهی اکوسیستم زیرساخت‌های کلیدی حوزه هوش مصنوعی که در برنامه توسعه صندوق پیش‌بینی شده است، بتوانیم نقشی اثرگذار در کنار سایر بازیگران این حوزه داشته باشیم و به توسعه زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس