Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان هندبال ایران پیش از دیدار مقابل کویت صحنه‌ای جذاب را در سالن سعدعبدالله رقم زدند.

تیم ملی هندبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان مقابل کویت قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران پیش از شروع مسابقه و در مراسم ابتدایی این دیدار، هنگام خواندن سرود ملی کشورمان به سبک سربازان رو به پرچم ایران سلام نظامی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحنه در سالن پر از تماشاگر سعدعبدالله کویت موجب تعجب همه هواداران شد. ملی‌پوشان ایران با این حرکت نشان دادند که سرباز وطن هستند و برای بالا بردن پرچم سه رنگ ایران در هر نقطه‌ای از جهان خواهند جنگید.

گفتنی است تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله دوم و گروهی نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق شد برای نخستین بار در تاریخ در خاک کویت و مقابل چشمان ۶۰۰۰ تماشاگر سالن شیخ سعد ال عبداله این کشور تیم ملی هندبال کویت را با چهار گل اختلاف و نتیجه ۲۸ بر ۲۴  شکست دهد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که مقامات کویتی بیش از ۵۰۰ نفر از تماشاگران ایرانی علاقه‌مند به حضور در سالن را راه ندادند.

تیم ملی هندبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در دور دوم این پیکارها از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،  مهران فاطمی،  با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ضمن تقدیر از پرسنل سازمان در برپایی شاد راه نور گفت: یکی از مجموعه‌های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می‌شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.   وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال‌های مختلف شاهد اقدامات و حرکت‌های ارزشمند بوده ایم.   وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیرو‌های انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کار‌های ارزشمند است.   استاندار یزد د ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می‌کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت‌ها می‌کند.   وی با اشاره به تجربه‌ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بی نظیر مردم در این رویداد بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می‌آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه‌ها را حس می‌کنند و یک کار ارزشمند است که سال‌های بعد میتواند توسعه پیدا کند و نشان می‌دهد که چقدر این رویداد‌ها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.   مهران فاطمی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می‌دانیم.   وی در پایان محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص‌های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان‌های خوش سلیقه در غرفه‌ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند. گفتنی است شادراه نور در روز ۲۸ اسفند ماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • عکس| صفحه پرسپولیس آبی شد
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!