Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس گفت: برخی کوردلان داخلی تلاش دارند که قیام مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را هیجان توصیف کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین جلسه از سلسله جلسات تخصصی جنبش استادی ایران در آفرینش قدرت نرم اسلامی-ایرانی با موضوع بررسی قیام عمومی پسا تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران و سراسر کشور؛ دلایل وقوعی و پیامدهای راهبردی بعدازظهر امروز در سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا شجاعی زند در این جلسه اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی از نقاط عطف تاریخ جمهوری اسلامی و منطقه است که دلیل عمده آن اخلاص این شخصیت بزرگ بود. رهبر انقلاب در بیانات خود در خصوص ویژگی‌های حاج قاسم، به اخلاص وی تاکید داشتند.

وی افزود: آمریکا هیچگاه به پیامدهای پس از ترور سردار سلیمانی فکر نمی‌کرد و به شدت دچار ضعف اطلاعات و تحلیل در شرایط فعلی است‌. آمریکایی‌ها خبط و جنایت بزرگی کردند. وقتی رئیس‌جمهور آمریکا مسئولیت ترور سردار سلیمانی را برعهده می‌گیرد نشان‌دهنده نداشتن تحلیل و فهم اوست.

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: برخی کورلان داخلی تلاش دارند که قیام مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را هیجان توصیف کنند درصورتی که مردم با عشق به حاج قاسم در تشییع پیکر او شرکت کردند و نشان‌دهنده جامعه پویای جمهوری اسلامی است.

شجاعی زند گفت: برخی به دنبال این هستند که روز تشییع حاج قاسم سلیمانی را استثنا فقط تلقی کنند و می‌گویند دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد، درصورتی که مکتب اسلام زنده است و هرکسی اخلاص داشته باشد و به شهادت برسد می‌تواند دارای چنین تشییع باشکوهی باشد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه شهادت سردار سلیمانی پیام‌های مختلفی برای ایران و دنیا داشت که یکی از آن تقویت وحدت مردم بود. در واقع شهادت حاج قاسم، درستی راه و اهداف انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن خون شهدای انقلاب را نشان می‌دهد. عقب نشاندن آمریکا کار کوچکی نیست و ما توانسته‌ایم در این ۴۰ سال او را به عقب برانیم‌.

جریان مدعی اصلاحات و کارگزاران به دنبال فهرست کردن ضعف‌های کشور هستند

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: جریان مدعی اصلاحات و کارگزاران در دو دهه اخیر مدام نق می‌زنند و فقط به دنبال فهرست کردن ضعف‌های کشور هستند، ظاهر دلسوزانه‌ای دارند اما به دنبال مبرا کردن کارهای خود هستند.

شجاعی زند درباره توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: فراهم کردن فرصتی برای شکل‌گیری جامعه زنده و پرتکاپو دستاورد گران‌سنگ نظام اسلامی است. دستاورد دیگر این است که نظام، دریچه‌ای را گشوده‌ است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا به مسائل جدی‌تر حیات فکر کنند. همچنین جمهوری اسلامی موقعیت دین را در ایران و جهان تغییر داده و دین از حالت انفعالی به پویایی رسیده است.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام  در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق علاوه بر امیدآفرینی بین مردم و به‌ویژه جامعه دانشگاه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و باعث امید در دل ملت‌های مسلمان جهان نیز شد.

وی اضافه کرد:  پاسخ جمهوری اسلامی به شرارت‌های همیشگی رژیم کودک کش صهیونیستی به‌ویژه حمله ناجوانمردانه به کنسول گری جمهوری اسلامی در سوریه موجی از امید و اعتماد به نیرو‌های مسلح در کشور ایجاد کرده؛ مهم‌ترین ویژگی عملیات وعده صادق این بوده که رژیم جعلی و صهیونیستی پوشالی و قابل شکست است و از این تاریخ به بعد شاهد جسارت و اعتمادبه‌نفس گروه‌های جهادی و مبارز فلسطینی و سایر آزادمردان جهان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایران اسلامی و به‌ویژه جامعه دانشگاهی با همه توان در کنار مسئولان قرار دارند. عملیات وعده صادق در تاریخ ماندگار و درس عبرتی برای کشور‌های است که به دنبال صدمه به ایران اسلامی هستند.

ناصری بیان کرد: جامعه دانشگاه و به‌ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی امروز با تربیت نیرو‌های متعهد، متخصص و باورمند به کار جهادی و انقلابی و با تولید علم و دانش پشتیبان نیرو‌های مسلح و به‌ویژه غیور مردان سپاه پاسداران هستند.

وی اضافه کرد: همبستگی و حضور معنادار مردم در کنار نیرو‌های مسلح و حمایت قاطع از عملیات وعده صادق برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و قطعاً هر زمان مردم در میان باشند جمهوری اسلامی آسیب‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق