Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@20:57:50 GMT

به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۱۱۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایمان سلیمی در ارتباط با شرایط فعلی تراکتور و اردویی که این تیم در کشور ترکیه پشت‌سر گذاشت، گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم. بدنسازی فشرده را پشت سر گذاشتیم و البته تمرینات تاکتیکی هم زیر نظر ساکت الهامی انجام شد. دو بازی دوستانه انجام دادیم تا از لحاظ تاکتیکی بیشتر هماهنگ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اینکه تراکتور در قلب خط دفاع دنبال مدافع خارجی است، عنوان کرد: در این خصوص کادرفنی و باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند و ما باید وظایف خودمان را انجام دهیم. طبیعتا سرمربی بر اساس نیازهایش بازیکن جذب می‌کند و آرزوی همه ما این است که تراکتور بهترین وضعیت را داشته باشد و همه بازیکنان هم به تیم کمک کنند. 

 

سلیمی در خصوص نتایج خوب تراکتور با ساکت الهامی و بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که در چند بازی گذشته بردهای خوبی به دست آوردیم و شرایط تیم بهتر شد. آقای الهامی هم خیلی زحمت می‌کشد و با بازیکنان ارتباطی خوب و صمیمانه دارد. سرمربی ما روی تیم اشراف کامل دارد و امیدوارم این مسیر را خوب را در کنار یکدیگر ادامه دهیم.

 

مدافع تراکتور با اشاره به دیدار مقابل پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: بازی سختی در پیش داریم چون پرسپولیس تیم باکیفیتی است ولی ما هم تراکتور هستیم و می‌خواهیم نیم‌فصل دوم را هم با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم. هدف ما چیزی جز برد نیست و از لحاظ فنی هم پتانسیل پیروزی را داریم، امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز باشیم.

 

سلیمی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور در این فصل قهرمان خواهد شد؟» عنوان کرد: رقابت بین مدعیان قهرمانی فشرده است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی ما برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد و هدفمان خوشحال کردن مردم آذربایجان و هواداران تراکتور است.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایمان سلیمی ساکت الهامی تراکتور سازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!