Web Analytics Made Easy - Statcounter

هایبری ۹۳ سال خانه توپچی‌های لندن بود و مرد فرانسوی شماره یک نیمکت این تیم در فصل ۲۰۰۳ – ۲۰۰۴ در همین ورزشگاه رکورد مشهور شکست ناپذیری خود را برجای گذاشت اما آنها پس از کوچ به امارات هرگز موفقیت پیشین خود را تکرار نکرده و در جریان ۱۳ فصل حضور در خانه جدید، تنها و تنها سه بار جام اتحادیه انگلیس را بالای سر بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحت هدایت «میکل آرتتا» در حال حضر در رتبه دهم لیگ جزیره قرار دارد و به گفته بسیاری توپچی‌ها ضعیف‌ترین عملکرد خود را از زمان انتقال به امارات بر جای گذاشته‌اند.

و حالا ونگر بر این باور است که این تیم بعد از تخریب هایبری روح خود را در آن جا گذاشته است.

مرد فرانسوی در این‌باره گفت: ما ورزشگاه جدید ساختیم اما هرگز روح خودمان را پیدا نکردیم؛ در واقع آن را در هایبری جا گذاشتیم. به دلایل امنیتی به هیچ وجه نمی‌توانستیم آن را بازسازی کنیم. برای تردد آسان آمبولانس در مواقع ضروری، فاصله بین زمین تا سکوها باید بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: زیاد شدن فاصله هواداران با زمین در کنار چیزهای دیگر، موجب شد تا دیگر نتوانیم آن جو را بازسازی کنیم.

ونگر در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد که در کنار «یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول در گفت‌وگویی مشترک شرکت کرده بود؛ کلوپ به نظر تنها سرمربی است که می‌تواند بعد از ونگر به رکورد شکست ناپذیری در یک فصل دست یابد.

در سال‌های اخیر آنفیلد برای لیورپول به یک دژ مستحکم بدل شده است به طوری که قرمزها بعد از متحمل شدن شکست مقابل کریستال پالاس در آوریل ۲۰۱۷، در ورزشگاه خانگی هرگز شکست نخورده‌اند و ونگر معتقد است که جو وحشتناک آنفیلد عمده دلیل یورش غیرقابل مهار آنان به عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره است.

ونگر در ادامه گفت: آنفیلد بهترین ورزشگاه انگلیس است. دلیل آن هم روشن است؛ فاصله هواداران تا زمین بسیار نزدیک است. تک تک مردم عاشقانه فوتبال را دوست دارند. آنها متخصص فوتبال هستند. تجربه چنین موقعیتی را دارم، زمانی که پنج بر یک در فاصله پنج دقیقه تا پایان بازی پیش بودیم و هواداران لیورپول فریاد می‌زدند «هرگز تو را تنها نمی‌گذاریم»؛ شاید تنها جایی باشد که بتوانید چنین چیزی را تجربه کنید. به همراه آرسنال از هایبری کوچ کردیم و آن ورزشگاه اگر نگویم شبیه به آنفیلد بود، دست کمی از آن نداشت.

برچسب‌ها لیورپول آرسن ونگر یورگن کلوپ آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول آرسن ونگر یورگن کلوپ آرسنال لیورپول آرسن ونگر یورگن کلوپ آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبال‌دوستان به خوبی از داستان امضای قرارداد مسی با بارسلونا روی یک دستمال و ارزش و اهمیتی که این قرارداد نمادین برای این باشگاه و طرفداران این ستاره آرژانتینی دارد با خبر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که دعوا و درگیری قانونی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. این درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه کهنه‌کار، با هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین مشغول به کار بود شکل گرفته است.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلایش ارسال شده مدعی شده است:« این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره مطرح نمی‌کند. من بارها به صورت رسمی و علنی در رسانه‌ها به عنوان مالک این دستمال شناخته شدم و و هرگز کسی این ادعا را رد نکرده بود، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

صحبت‌های مینگیا پر از تناقض و نادرست است. او یک روز گفت که دستمال در دفترش در پوشه‌ای بوده و در طول این مدت به آن سر نزده است و روز دیگری این ادعا را مطرح کرد که من پس از بازی این دستمال را با خودم به خانه بردم.

همین اظهارات نشان می‌دهد که این دستمال هرگز در دفتر او و در هیچ پوشه‌ای نبوده است. این صحبت‌ها متناقض است چون مینگیا هرگز نمی‌دانست که دستمال کجاست چون این دستمال هرگز متعلق به او نبوده است. او همیشه می‌دانست که دستمال پیش من است از دسامبر سال ۲۰۰۰ به بعد دیگر هرگز آن را از من نخواست.

حالا او به سادگی در حال استفاده از توجه جهانی به فروش این دستمال است تا بتواند جایگاهش را در رادیو و تلویزیون به قیمت مطرح نکردن حقیقت بالا ببرد. من در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴ به فکس ارسال شده از سوی او و اجرا کننده حراج پاسخ دادم. علاوه بر این باید ذکر کنم که من هرگز راننده خانوادگی مسی هم نبودم.»

دیگر خبرها

  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم