Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@23:03:35 GMT

رسمی؛ نبیل بن طالب از شالکه به نیوکاسل پیوست

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۱۷۹

این انتقال به صورت قرضی تا پایان فصل، همراه با بند خرید اختیاری خواهد بود. 

طرفداری - نبیل بن طالب، هافبک 25 ساله الجزایری، در قراردادی قرضی تا پایان فصل، همراه با بند خرید اختیاری به نیوکاسل پیوست. وی در ابتدا از تاتنهام به صورت قرضی به شالکه پیوست و قراداد او با تیم آلمانی در تابستان 2017 دائمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن طالب طی دو سال و نیم، جمعا 66 بازی برای تاتنهام انجام داد و همچنین در شالکه، در 97 بازی، 19 گل به ثمر رساند. 

با این حال، بن طالب به دلایل انضباطی، از مارس 2019 در ترکیب اصلی شالکه قرار نگرفت و در این فصل نیز بازی نکرده است. به گزارش بی بی سی، وی در مورد بازگشتش به لیگ برتر گفت:

خیلی خوشحالم که به لیگ برتر برگشتم. پروژه نیوکاسل واقعا برای من جذاب بود. واقعا دوست داشتم به لیگ برتر بازگردم. مربی و باشگاه به من اعتماد زیادی دارند. خیلی زود این را فهمیدم و فکر می کنم این انتقالی بی نقص برای من است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که در دیدارهای قبل دو پیروزی ارزشمند را برابر العین و الوحده کسب کرده بود، به مصاف قهرمان فصل گذشته می رود.

ببرها که در بازی های اخیر فرم خوبی را آغاز کرده و نتایج خوبی کسب کرده اند و حتی در جدول رده بندی نیز چند پله بالاتر آمده اند، امشب برای رسیدن به جایگاه هشتم جدول رده بندی تلاش می کنند تا بتوانند از رتبه های پایین فاصله بگیرند.

در این مسابقه و به مانند تمامی دیدارهای قبلی کلباء، مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. ستاره ایرانی که این فصل تأثیرگذارترین بازیکن ببرها بوده، امید زیادی دارد تا مقابل تیم اصلی خود در امارات بدرخشد.

قایدی که با جدایی از استقلال راهی شباب الاهلی شد، فصل قبل به صورت قرضی به جمع آبی های تهران بازگشت و در این فصل نیز با یک قرارداد قرضی دیگر راهی اتحاد کلباء شده که طبیعتا در تابستان باید به شباب الاهلی بازگردد و مدیران این باشگاه درخصوص آینده او تصمیم گیری کنند.

ستاره ایرانی کلباء که در این فصل 9 گل به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته تا درخشش فوق العاده اش سبب شود شایعاتی درخصوص انتقال احتمالی او به تیم های اروپایی منتشر شود.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد