Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:32:05 GMT

شلیک گلوله افراد ناشناس به سربازان ارتش عراق

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۲۵۸

شلیک گلوله افراد ناشناس به سربازان ارتش عراق

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی عملیات بغداد با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی که از جان تظاهرکنندگان محافظت می­‌کنند، برای دومین روز پیاپی در تقاطع «قرطبه» مورد حملات شدید قرار گرفتند که موجب زخمی شدن تعداد فراوانی شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما از وجود عناصر حامل سلاح‌های مجهز به صدا خفه‌کن که از بین تظاهرکنندگان علیه مردم و نیروهای امنیتی برای شبهه‌افکنی استفاده می­‌کنند، مطمئن هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه مذکور تأکید کرده است: «نیروهای امنیتی تلاش می­‌کنند در بالاترین سطح ممکن خویشتن‌داری نشان داده و به قوانین درگیری در حمایت از تظاهرکنندگان وتأمین امنیت منطقه تظاهرات پایبند باشند».

در پایان این بیانیه از تظاهر کنندگان صلح‌طلب دعوت شده که این موضوع را مد نظر قرار دهند و با نیروهای امنیتی برای کشف عناصر مسلح و دستگیری آنها همکاری کنند.

منبع: ایلنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی ارتش عراق افراد ناشناس زخمی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند