Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تحلیل گر مسائل بین الملل در فضای مجازی نوشت: سفیرشدن در دستگاه دیپلماسی نباید به یک شغل تفننی تبدیل شود؛ فلان نماینده مجلس و فلان کارمند و فلان فرد رسانه‌ای با چه سابقه و صلاحیتی سفیر می‌شوند؟! تاریخ انتشار: 17:53 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۱۴۶

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حسام الدین برومند، تحلیل گر مسائل بین الملل در فضای مجازی نوشت:

سفیر شدن در دستگاه دیپلماسی نباید به یک شغل تفننی تبدیل شود؛ فلان نماینده مجلس و فلان کارمند و فلان فرد رسانه‌ای با چه سابقه و صلاحیتی سفیر می‌شوند؟! الان این انتصاب‌ها حرفه‌ای است؟ یا از باب اعتدال است؟!

بیشتر بخوانید: کمیسیون امنیت ملی مجلس «حضور سفیر انگلیس در یک تجمع غیرقانونی» را بررسی می‌کند

دیپلمات به فردی گفته می‌شود که دارای یک مقام رسمی از سوی دولت خود بوده و مسئولیت اجرای تصمیمات مربوط به سیاست خارجی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات فردی منصوب شده از سوی یک دولت است تا امور دیپلماسی را با دولت یا دولت‌های دیگر یا با سازمان‌های بین‌المللی اداره نماید.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سفیر سفیر دستگاه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • دیپلماسی و میدان؛ تقابل یا هم افزایی
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است