Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@12:08:39 GMT

دکتر محمد قریب را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۳۱۶

دکتر محمد قریب را بهتر بشناسیم

منبع: جام جم آنلاین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد قریب جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای پرسپولیس‌ یکی از یکی بهتر

  تا اینجای کار در نیم فصل دوم پرسپولیس را چگونه دیدید؟
نیم فصل دوم تا اینجا برای پرسپولیس خیلی خوب بوده است. اصلا از همان روزهای نخست آغاز نیم فصل نخست همه چیز نویدبخش روزهای خوب بود. تیم تقویت شده بود و به بهترین شکل ممکن نتیجه می‌گرفت. در تمام بازی‌‌های اخیر نیز پیروز شده و فقط یک تساوی بدون گل مقابل استقلال داشت. در مجموع همه چیز به سمت و سوی قهرمانی می‌رود.
 
از لحاظ فنی آرایش تیمی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شکل بازی تیم همچنان ۲ – ۴ – ۴ است و اوسمار آن را حفظ کرد. اما پرسپولیس اکنون اشتیاق بیشتر و میل شدیدی به دروازه تیم حریف دارد و بازیکنانی که جذب شدند به خوبی در راستای این هدف تلاش می‌کنند. واقعا اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.
 
به بازیکنان جدید پرسپولیس اشاره کردید. آنها را چگونه می‌بینید؟
همه آنها به نوبه خود به بهترین شکل ممکن به پرسپولیس کمک می‌کنند. اورونوف که فوق‌العاده است و خلاقیت بالایی دارد و زمانی که پا به توپ می‌شود هر لحظه امکان دارد اتفاق هیجان‌انگیزی بیفتد. پرسپولیس با حضور او و دیگر بازیکنان جدید در خط حمله غیرقابل پیش‌بینی است. آل‌‌کثیر هم بازگشت خوبی به پرسپولیس داشت. او یک مهاجم هدف است و قدرت گلزنی تیم را بالا برده است. آمدن خدابنده‌لو هم برای خودش خوب بود و هم برای پرسپولیس. این جوان به شدت آینده‌دار است و در فصل بعدی خیلی بیشتر از او خواهیم شنید. او کمتر به میدان می‌رود اما توان بالای فنی او را به خوبی مشاهده کردیم. در رابطه با عبدالکریم حسن نیز باید بگویم او دفاع بسیار خوب و سطح بالایی دارد و ضربات قدرتمندی می‌زند. همه خریدهای پرسپولیس از تجربه و کیفیت لازم برخوردار هستند و این خریدها اتفاق بسیار خوبی برای سرخ‌ها در نیم فصل دوم بود.
 
بعد ازرفتن یحیی گل‌محمدی و انتصاب اوسمار به عنوان سرمربی، پیش‌بینی می‌کردید پرسپولیس تا این اندازه خوب نتیجه بگیرد؟
واقعیت این است که سخت بود چنین تفکری داشته باشیم که پرسپولیس بعد از رفتن یحیی‌ گل‌محمدی این چنین با‌کیفیت باشد و عملکردی عالی از خود بر جای بگذارد. به نظر من انتخاب اوسمار تصمیمی منطقی بود چون او مدت‌ها کنار تیم حضور داشت و از سویی جذب سرمربی جدید و خارجی با توجه به هزینه‌های آن اصلا ممکن نبود. به هر حال حضور اوسمار روی نیمکت تیم خیلی خوب جواب داده است.
 
هفته‌های پیش رو را برای پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس باید بدون توجه به نتایجی که استقلال می‌گیرد کار کند و فقط روی نتایج خودش تمرکز داشته باشد. کسب حداکثر امتیازات بسیار ضروری است. تمرکز روی کار خود مسیر واقعی‌تری نسبت به این است که مدام روی نتایج استقلال و هر تیم دیگری تمرکز شود. داشتن آرامش در این مسیر نیز بسیار حیاتی و تعیین‌کننده است.
 
الان مهم‌ترین ویژگی که در پرسپولیس سراغ دارید چیست؟
بگذارید سراغ موضوع دیگری بروم. من به عنوان یک بیننده دررابطه با برخی بازیکنان قدیمی‌تر پرسپولیس یک حس عجیبی دارم. این نفرات قبلا بسیار تاثیرگذار بودند اما در نیم فصل دوم باتوجه به تفکر وفلسفه اوسمارکمتر به بازی گرفته می‌شوند و همین باعث شده که در نهایت آن کیفیت و انگیزه لازم را از آنها نبینیم. باید بگویم ازدست دادن جایگاه و فاصله گرفتن با اوج بخشی کاملا طبیعی از فوتبال است و همه بازیکنان باید به این درک برسند که همیشه قرار نیست در اوج باشند. انتظار داریم که همه بازیکنان پرسپولیس این درک را داشته باشند و همه تمرکز آنها فقط روی موضوع قهرمانی‌باشد.

دیگر خبرها

  • خریدهای پرسپولیس‌ یکی از یکی بهتر
  • آوارگی مجدد هزاران فلسطینی به دلیل حمله قریب‌الوقوع صهیونیست‌ها به رفح
  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه