Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را به سمت «رئیس ستاد رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب» منصوب کرد.

دکتر علی عسکری در این حکم با اشاره به نقش تعیین‌کننده و اثرگذار رسانه ملی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌گذاری منسجم، هدفمند و همه‌جانبه فعالیت‌های رسانه‌ای در این زمینه، دکتر رضی را به سمت «رئیس ستاد رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب» منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است: از آنجا که بیانیه گام دوم، سرآغاز حرکت افتخارآمیز و حیات‌بخش انقلاب اسلامی و ترسیم‌گر آینده متعالی نظام و انقلاب است، تنظیم حرکت جامعه با مفاد آن، تنظیم‌کننده پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران، امیدآفرین برای همه مدافعان راه حق و آزادی در سراسر جهان، نویدبخش صبحی روشن و زمینه‌ساز ظهور منجی و برپایی حکومت صالحان خواهد بود؛ لذا لازم است با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های رسانه ملی در همکاری با دیگر نهاد‌های مرتبط، با عزم و تلاش جدی برای اجرای موارد ذیل اهتمام ویژه به عمل آورید:

تحلیل دقیق بیانیه گام دوم و ترسیم مسیر حرکت رسانه بر اساس آن، با تدوین برنامه جامع کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت؛
سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مؤثر برای تحقق و تبلور بیانیه در همه ارکان و فعالیت‌های سازمان و رصد و کنترل موارد مغایر از طریق طراحی ابزار و شیوه‌های کارآمد؛
تلاش در راستای نهادینه کردن مفاد بیانیه و فرهنگ‌سازی بر اساس آن در جامعه با بسیج همه منابع و امکانات رسانه‌ای؛
بصیرت افزایی و امیدبخشی به جوانان با بهره‌گیری از همه ظرفیت حوزه‌های برنامه‌ساز به‌وسیله تولید و پخش آثار فاخر و جریان ساز؛
ایجاد فضای تحرک و نشاط در سازمان برای نیل به مسیر ترسیم‌شده در بیانیه گام دوم با طراحی شیوه‌های کارآمد و مؤثر در بازآموزی، جذب و تربیت نیروی انسانی شایسته و در تراز انقلاب اسلامی؛
طراحی و ایجاد سازوکار اقدام جامع در رسانه برای مقابله با فعالیت‌های رسانه‌های معاند و شکستن حصر رسانه‌ای موجود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت توجه و تمرکز بر حفظ جایگاه کشور در المپیاد‌های جهانی، طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و در جلسه ۱۷۴ مورخ 16 خرداد 1402 مقرر شد طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در قالب میز تخصصی شناسایی، جذب و نگهداشت نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی طرح پیشنهادی در جلسات متعدد میز تخصصی مربوطه و جلسات کمیسیون علم و آموزش با مشارکت تمامی بازیگران اصلی این حوزه، این جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به بررسی این طرح اختصاص یافت.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی بحث المپیاد‌های دانش‌آموزی در اسناد بالادستی، بررسی المپیاد‌های دانش‌آموزی در پرتو آمار و بررسی آسیب‌شناسی این المپیادها، طرح پیشنهادی در ۲ محور اصلی تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های جدید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به استماع نظرات اعضای این جلسه مقرر شد باشگاه دانش پژوهان جوان طبق اساسنامه آن، ظرف مدت ۲ ماه شاخص‌ها و استاندارد‌های مسابقات معتبر دانش‌آموزی در سطح ملی و بین‌المللی را جهت بررسی و تصویب در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی