Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:06:19 GMT

دستگیری ٢ برادر به جرم تخریب گاراژ

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۳۲۵

دستگیری ٢ برادر به جرم تخریب گاراژ

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر هفته گذشته، فرد میانسالی به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و ادعا کرد مالک یک گاراژ تعمیرات خودرویی درحوالی خیابان شهیدرجایی است و چندنفر ناشناس با حضور در محل کارش، اموال گاراژش را تخریب و قبل از حضور مأموران پلیس از محل گریخته‌اند.

با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، وارد عمل شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند که شاکی چندی پیش در یکی از کشور‌های اروپایی با مردی به نام «افشین» که در زمینه خریدوفروش خودرو‌های لوکس فعالیت دارد، آشنا شده و مدتی بعد به علت اختلاف حساب و مسائل شخصی، مجبور به ترک شراکت و بازگشت به کشور شده و در یکی از محلات جنوب شهر تهران در گاراژی در محدوده خیابان شهیدرجایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شواهد و مستنداتی به دست آمد که حکایت از آن داشت «افشین» درفضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شاکی پرونده را با توجه به اختلافات قبلی، تهدید به مرگ و تخریب گاراژش که شاکی پرونده مدیریت آن را برعهده دارد، کرده است.

تحقیقات تکمیلی مأموران، صحت گزارش شاکی را تأیید و مشخص شد که در شب حادثه چندنفر ناشناس که ظاهرا دونفر از آن‌ها به گفته خودشان از برادران «افشین» بودند، با حضور در گاراژ شاکی، اموال گاراژ را تخریب و بلافاصله از محل وقوع جرم گریخته‌اند.

تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه در صبح روز بیست‌وهشتم دی‌ماه مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان پاسداران شناسایی و تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به محل اختفای آن‌ها اعزام و در یک عملیات پلیسی سه‌نفر از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

سرهنگ محبت، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که به دستور برادرشان مرتکب تخریب شده‌اند، گفت: «هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.».

منبع: شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت