Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:09:24 GMT

سفر بی سروصدای مایگا به تهران برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۳۶۰

سفر بی سروصدای مایگا به تهران برای استقلال

در شرایطی که این روزها بحث عدم قبولی مدافع دو تابعیتی استقلال داغ است، گفته می‌شود پیش از ایبینی، آبی‌ها در جذب گزینه پرسپولیس نیز راه به جایی نبرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مدافع استرالیایی – نیجریه‌ای بودند و با دعوت از برنی ایبینی، بعد از توافقات اولیه او را برای تست‌های پزشکی روانه ایفمارک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تست پزشکی در نهایت مشخص شد که این بازیکن شرایط حضور و عقد قرارداد با استقلال را ندارد.


اما اکنون ماجرای جالب توجه دیگر از این باشگاه به گوش می‌رسد؛ گفته می‌شود باشگاه استقلال پیش از این برنی ایبینی با مادیبو مایگا نیز برای حضور در این باشگاه به توافقاتی دست یافته بود. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌‎شود که بدانیم این هافبک اهل مالی در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود و بعد از حضور در تهران و تست پزشکی رد شده بود!


باشگاه استقلال اما بی توجه به این موضوع و سابقه عدم قبولی این بازیکن در تست پزشکی بار دیگر با او مذاکره کرد و اینبار به قصد آبی‌پوش کردن این هافبک مالیایی مقدمات حضور او در تهران را فراهم کرد. حضور بی سر و صدای مایگا در تهران که به نظر می‌رسد بی ارتباط به ماجرا عدم توافق و مشکلات پزشکی او در زمان مذاکره با پرسپولیس نداشته باشد، بار دیگر با همان پاسخ تست پزشکی همراه شده است و این بازیکن با این شرایط نتوانست با استقلال نیز به توافق دست یابد و بار دیگر تهران را بی نتیجه ترک کرد.

پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوستون اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.

گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888449

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی