Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سردار"رحمان علیدوست" افزود: این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و... با مشکل مواجه می شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند که در صورت وجود سابقه اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز کارت هوشمند صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خبرخوش برای سربازها؛ حین سربازی دانشگاه بروید

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون کارت هوشمند صادر شده، گفت: با تعویض کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت از سال ۹۰ به بعد، دستگاه های دولتی ازجمله بانک ها، بیمه و... و. به صورت الکترونیکی وضعیت خدمتی افراد را استعلام می کنند، بنابراین افرادی که کارت خود را تعویض نکنند، نمی توانند از خدمات بانکی، بیمه و...بهره مند شوند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qU7 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کارت پایان خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، جعفر سالاری نسب اعلام کرد: در صورت پیاده‌سازی و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه کردن فرآیندها کارت سوخت قطعا کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت، افزود: زمان تولید کارت سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی‌برد.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز در گفت‌وگویی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.

وی افزود: سال گذشته ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بود و حدود ۴ میلیون کارت سوخت در سال گذشته تولید شده است.

نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند

مدیر سامانه هوشمند سوخت با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، بیان کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

آخرین جزئیات درباره وجود کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها؛ همه کارت‌ها جمع نمی شوند | قیمت بنزین و میزان سهمیه تغییر می کند؟

صادقی گفت: سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت وجود داشت، اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

کد خبر 844864 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) خبر مهم

دیگر خبرها

  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی