Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر حسن حیدری در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بیان کرد: انتظار ما از وزارت نفت با توجه به اینکه حداقل ۶۰ درصد از مراجعین به بیمارستان کنگان از پرسنل نفت و یا خانواده این عزیزان می‌باشند، این مرکز درمانی را به شکل ویژه ببینند و مصوبات و تفاهم‌نامه‌های موجود را به مرحله اجرا برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بیمارستان کنگان به عنوان یک بیمارستان ۱۰۰ درصد عملیاتی، به‌طور شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تصریح کرد: مراجعین بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه، پارسیان، مهر، لامرد و گله‌دار هستند و پرسنل این بیمارستان با تمام وجود به شکل شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا ان‌شاءالله موجبات رضایتمندی حداکثری مراجعین را فراهم سازند.

دکتر حیدری ضمن تشکر از کمک‌های سابق نفت به این بیمارستان گفت: حجم مراجعین و خدمات این مرکز درمانی بسیار فراتر از این کمک‌هاست و انتظار می‌رود تا بیمارستان کنگان را به شکل خیلی ویژه ببینند.

او عنوان کرد: در سه‌ماهه پاییز امسال حدود ۹۰۰ عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انجام‌شده است که بخشی از آن مربوط به جراحی مغز و ستون فقرات است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده صنعت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی