Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@10:46:19 GMT

رئیس‌جمهور نباید در کار شورای نگهبان دخالت کند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۴۵۵

رئیس‌جمهور نباید در کار شورای نگهبان دخالت کند

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: اینکه رئیس جمهور به شورای نگهبان حمله می‌کند، جای تعجب دارد؛ چون رئیس قوه مجریه نباید در کار شورای نگهبان دخالت کند.

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی اعم از جبهه حامیان ولایت، مجمع عالی ایثارگران، مجمع اسلامی کار، فرزندان شاهد و پیروان زینب(س) در شورای ائتلاف اصولگرایی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دوستان شورای ائتلاف هم اعلام کردیم که اگر لیست بر مبنای شایسته‌سالاری باشد، قطعاً لیست واحد اصولگرایی مورد حمایت ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی خواهد بود؛ در غیر اینصورت باید تلاش شود تا ترکیب لیست تغییر کند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به تحت فشار قرار گرفتن شورای نگهبان و حمله به این نهاد پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم گفت: با وجود تمامی این فشارها شورا کار خود را انجام خواهد داد، اما اینکه رئیس جمهور به شورای نگهبان حمله می‌کند، جای تعجب دارد؛ چون ایشان رئیس دولت و رئیس قوه مجریه هستند و نباید در کار شورای نگهبان دخالت داشته باشند.

صیامی افزود: من فکر می‌کنم چون هم‌حزبی و هم‌فکران آقای روحانی به خصوص دامادشان رد صلاحیت شدند، ناراحت هستند؛ ولی باید بداند که هرگونه اظهارنظر علیه شورای نگهبان به معنای سوءاستفاده از جایگاهشان است و جزء اختیارات رئیس جمهور نیست.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس جمهور شورای ائتلاف اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان