Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:57:47 GMT

شیشه‌های اتوبوس آبی‌های اهواز را شکستند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۴۹۵

پس از پایان بازی دوستانه صنعت و استقلال خوزستان، تعدادی از شیشه‌های تیم میهمان شکسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دیداری تدارکاتی در آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم طلایی پوش میدان با گل‌های رحیم زهیوی و میلاد جهانی برنده این دیدار تماشایی شد. محمد معاوی تک گل شاگردان بختیاری‌زاده را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از پایان دیدار و در حالی‌که آبی‌پوشان قصد داشتند با اتوبوس راهی اهواز شوند اما تعدادی تماشاگر نما با سنگ به اتوبوس تیم استقلال خوزستان حمله کردند و شیشه‌های آن را شکستند. این حرکات ناراحتی بسیار کادرفنی و بازیکنان استقلال را باعث شد که با اتوبوس برای دیدار تدارکاتی به آبادان رفته بودند و اینگونه آنها به اهواز بدرقه شدند.

 

 

هواداران آبادانی همیشه با حفظ حرمت‌ها و شخصیت‌های تیم‌های مختلف ، سعی در تشویق تیم خود دارند و قطعا اینگونه حرکات از سوی باشگاه و هواداران واقعی این تیم محکوم خواهد شد.

 

 

استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شب گذشته با حضور در معابر و خیابان‌ها حمایت خود را از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
مردم با سردادن شعار‌های الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
اقدام سپاه در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • آسمانی صاف در اروند
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • جوی آفتابی در اروند
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی