Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:23:40 GMT

بروزوویچ مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۵۲۵

بروزوویچ مصدوم شد

باشگاه اینتر از مصدومیت هافبک صرب این تیم در جریان بازی اخیر نراتزوری خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت مارسلو بروزوویچ هافبک کروات این تیم را که در بازی اخیر نراتزوری مقابل لچه آسیب دید، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام باشگاه در تصویربرداری‌های صورت گرفته از پای چپ کروات آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان او از ناحیه قوزک آسیب دیده است. ظاهراً او دچار کشیدگی رباط قوزک شده است.

باشگاه اینتر در خصوص زمان بازگشت بروزوویچ به میادین تاریخی اعلام نکرده و تنها از بررسی روزمره وضعیت او خبر داده است.

ادامه جنگ رم و اینتر پس از مبادله نافرجام میان دو باشگاه

 

با این حال به نظر می‌رسد که این بازیکن 27 ساله بازی خانگی یکشنبه هفته آینده اینتر در مقابل کالیاری را از دست خواهد داد.

مصدومیت بروزوویچ در حالی است که آنتونیو کونته سرمربی اینتر پیش از این هم چندین تن از بازیکنانش از جمله الکسیس سانچس، دانیلو دی‌آمبروزیو و کوادوو آسامواه را از دست داده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سری A اینترمیلان فوتبال سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا بین تیم‌های رم و میلان با نمایش درخشان شاگردان دنیله ده‌روسی آغاز شد. گل‌های جانلوکا مانچینی و پائولو دیبالا باعث شد که رم تا دقیقه ۲۲ به پیروزی ۲-۰ و برتری ۳-۰ در مجموع برسد.

با این نتیجه امید میلان برای کامبک و صعود به نیمه‌نهایی به چیزی نزدیک به صفر رسید اما سه اتفاق کلیدی در ادامه نیمه اول باعث شد که رم با چالشی بزرگ مواجه شود.

مصدومیت لوکاکو

ستاره بلژیکی خط حمله رم که نقش زیادی بر روی گل دوم داشت، دچار مصدومیت شد. آسیب‌دیدگی او به همان صحنه گل دوم برمی‌گردد که پس از برخورد با بازیکن میلان احساس ناراحتی کرد اما به بازی ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۲۹ بر زمین نشست و درخواست تعویض داد تا تامی آبراهام به جای او وارد بازی شود.

اخراج مهمت زکی چلیک

دو دقیقه پس از تعویض اجباری لوکاکو، رافائل لیائو از سمت چپ در حال تدارک ضدحمله‌ای بود اما چلیک با یک تکل ناشیانه و عجیب او را نقش بر زمین و از حمله میلان جلوگیری کرد. همین باعث شد که داور به سمت او برود و بلافاصله با یک کارت قرمز مستقیم ستاره رم را اخراج کند.

مصدومیت دیبالا

زننده گل دوم هم از بدبیاری‌های نیمه اول تیم ده‌‌روسی در امان نبود. او در دقایق پایانی نیمه اول به سختی راه می‌رفت و نمی‌توانست به راحتی بدود. همین باعث شد که ده‌روسی بر روی ستاره‌اش ریسک نکند و در دقیقه ۴۳ دیه‌گو یورنته را به جای او به زمین بفرستد.

میلان در نیمه اول گلی به ثمر نرساند اما با این اتفاقات غیرمنتظره برای رم، آنها امیدوارند بتوانند در نیمه دوم بازی را به نفع خود برگردانند.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403