Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@05:11:23 GMT

حاشیه‌هایی از افتتاحیه داووس ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۵۳۸

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، پنجاهمین مجمع جهانی اقتصاد از بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم ژانویه با عنوان ذی‌نفعان جهان پایدار و منسجم در شهر داووس سوئیس و با حضور 3 هزار شخصیت از 117 کشور جهان برگزار می‌شود.

چهره هایی نظیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا، اورزولا گرترود فون در لایِن رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در این اجلاس سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 درصد از شرکت‌کنندگان در نشست جهانی اقتصاد امسال را زنان تشکیل می‌دهند.

امسال حداقل 600 سخنران در این نشست و میزگردهای تخصصی آن سخنرانی خواهند کرد.

داووس نام تفرجگاهی کوهستانی در سوئیس است که از 5 دهه پیش به میزبان سالانه مجمع جهانی اقتصاد بدل شده است.

این مجمع ساختاری غیردولتی دارد و با حمایت حدود هزار شرکت بزرگ جهان تشکیل شده و در جریان برگزاری آن موثرترین افراد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جهان گردهم می‌آیند و ضمن بررسی بحران‌های جاری جهان، تلاش می‌کنند تا برای بهبود اوضاع و اصلاح روندها طرحی نو دراندازند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی داووس مجمع جهانی اقتصاد حواشی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس

تین نیوز

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صبح امروز سی ام فروردین نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (عکس) صف طولانی بستنی قیفی صلواتی در حاشیه سفر رئیسی به سمنان
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است