Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت خود اقدام نکرده‌اند فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از  پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا به افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت خود اقدام نکرده‌اند، گوشزد کرد: فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و... با مشکل مواجه می‌شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند که در صورت وجود سابقه اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز کارت هوشمند صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون کارت هوشمند صادر شده، گفت: با تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت از سال ۹۰ به بعد، دستگاه‌های دولتی از جمله بانک‌ها، بیمه و... و به‌صورت الکترونیکی وضعیت خدمتی افراد را استعلام می‌کنند، بنابراین افرادی که کارت خود را تعویض نکنند، نمی‌توانند از خدمات بانکی، بیمه و...بهره مند شوند.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: پایان خدمت جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا کارت قدیمی معافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری یزد:  تلاش حماسه آفرین آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۸، ۱۳ و ۱۰ و همچنین استقرار و پشتیبانی ایستگاه شماره یک آتش نشانی یزد، برای نجات زن ۲۸ ساله از زیر آوار ساختمان قدیمی به ثمر نشست.

 

این حادثه ۶:۲۴ صبح امروز در بلوار شهید جوکار اتفاق افتاد و زن بعد از تلاش آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شد.

 

حال عمومی این زن مساعد گزارش شده تنها از ناحیه پا و کمر دچار آسیب شده است.

دیگر خبرها

  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف می‌شود؟
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی