Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:05:36 GMT

دادستان میانه به تنش زایی در فضای مجازی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۵۷۲

دادستان میانه به تنش زایی در فضای مجازی هشدار داد

محمود محمودیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بابیان اینکه ما از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که با رعایت قانون اقدام به انعکاس مشکلات مردم می‌کنند حمایت می‌کنیم، گفت: نقد منصفانه وظیفه اصلی خبرنگاران و اصحاب رسانه است

وی در عین حال گفت: با رسانه‌ای که با عدم رعایت قانون مطبوعات اقدام به نشر اکاذیب کرده و شخصیت حقیقی یا حقوقی فرد یا افرادی را زیر سؤال ببرد برخورد جدی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودیان با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی در زندگی بشر برخوردار است، بیان کرد: رسانه‌ها در این برهه زمانی می‌توانند با عمل به رسالت ذاتی خود در چارچوب قانون در راستای حل مشکلات عمومی جامعه نقش بسزایی را ایفا کنند چراکه بسیاری از مشکلات با انعکاس در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی قابل‌حل است.

وی اضافه کرد: با افرادی که در این شبکه‌ها چه با اکانت حقیقی چه با اکانت های فیک اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان کنند برخورد قانونی خواهیم کرد.

محمودیان با اشاره به ایام انتخابات پیش رو تاکید کرد: هواداران و طرفداران کاندیداها از هرگونه توهین و نشر اکاذیب علیه همدیگر به‌شدت پرهیز کنند زیرا دستگاه قضایی شهرستان میانه در جهت حفظ حقوق عامه مردم با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کرد.

 وی با ذکر این موضوع که تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی خلاف قانون است، متذکر شد: تمامی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید با تبعیت از قانون از هرگونه اقدام به تبلیغات زودهنگام در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی و همچنین در رسانه‌های خود خودداری کنند.

محمودیان نقش رسانه‌ها در کاهش جرائم انتخاباتی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را حیاتی عنوان کرد و گفت: در فضای مجازی باید از ایجاد هرگونه تنشی خودداری کرد.

برچسب‌ها دادستان انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستان انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه دادستان انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی در مجلس