Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای انتساب یک شایعه به ایشان در مورد ملاقات معنوی با پیامبر اکرم (ص) را رد کرد.

 

روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، در این بیانیه آمده است: با توجه به سوالات متعدد مخاطبین عزیز درباره اظهارات آیت الله مکارم شیرازی در مورد ملاقات معنوی با حضرت رسول اکرم (ص) به اطلاع می‌رساند مطلب ذکرشده همان‌طور که از متن و حواشی آن پیداست، کاملا جعلی و ساختگی و از اساس باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تصریح‌شده است: جالب‌تر آن‌که این مطلب دروغ عینا چند سال پیش در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد و اکنون نیز به همان شکل و با همان تاریخ بازنشر شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه

به گفته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، دو سوم از ۳۶ بیمارستان غزه از کار افتاده‌اند و بیمارستان‌های دیگر نیز با حداقل امکانات کار می‌کنند.

به گزارش الجزیره به نقل از این دفتر سازمان ملل، روزانه ۱۵ کودک با مشکل سوءتغذیه به بیمارستان کمال عدوان غزه مراجعه می‌کنند.

همچنین بر اساس این گزارش، بیمارستان الشفاء به مدت ۱۰ روز در محاصره بوده و نیرو‌های اشغالگر، کارکنان و بیماران را در ساختمان اداری منابع انسانی حبس کرده بودند. 

پیش از این، فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر گزارش دادند که سیستم مراقبت‌های بهداشتی در شمال غزه «تا حد زیادی ویران شده» و در جنوب این نوار محاصره شده نیز «در آستانه فروپاشی» قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین