Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که این روزها بحث عدم قبولی مدافع دو تابعیتی استقلال داغ است، گفته می‌شود پیش از ایبینی، آبی‌ها در جذب گزینه پرسپولیس نیز راه به جایی نبرده بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال برای تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مدافع استرالیایی – نیجریه‌ای بود و با دعوت از برنی ایبینی، بعد از توافقات اولیه او را برای تست‌های پزشکی روانه ایفمارک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تست پزشکی در نهایت مشخص شد که این بازیکن شرایط حضور و عقد قرارداد با استقلال را ندارد.اما اکنون ماجرای جالب توجه دیگر از این باشگاه به گوش می‌رسد؛ گفته می‌شود باشگاه استقلال پیش از این برنی ایبینی با مادیبو مایگا نیز برای حضور در این باشگاه به توافقاتی دست یافته بود. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌‎شود که بدانیم این هافبک اهل مالی در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود و بعد از حضور در تهران و تست پزشکی رد شده بود!

برنی ایبینی وینگر استرالیایی که قرار بود بعنوان سهمیه آسیایی وارد فهرست استقلال شود به دلیل مشکلاتی که در تست پزشکی مشخص شد ، به کشورش بازگشت

باشگاه استقلال اما بی توجه به این موضوع و سابقه عدم قبولی این بازیکن در تست پزشکی بار دیگر با او مذاکره کرد و اینبار به قصد آبی‌پوش کردن این هافبک مالیایی مقدمات حضور او در تهران را فراهم کرد. حضور بی سر و صدای مایگا در تهران که به نظر می‌رسد بی ارتباط به ماجرا عدم توافق و مشکلات پزشکی او در زمان مذاکره با پرسپولیس نباشد، بار دیگر با همان پاسخ تست پزشکی همراه شده است و این بازیکن با این شرایط نتوانست با استقلال نیز به توافق دست یابد و بار دیگر تهران را بی نتیجه ترک کرد.

مادیبو مایگا بازیکن مالیایی با سابقه بازی در تیمهای اورتون و وستهام که بی سروصدا به تهران آمده بود در تستهای پزشکی استقلال رد شد تا در یک فصل دوبار تا آستانه قرارداد با تیمهای ایرانی آمده و برگشت بخورد. او به اصرار استراماچونی به تهران آمده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال مایگا پرسپولیس استراماچونی استراماچونی استقلال باشگاه استقلال پرسپولیس مایگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام