Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:55:10 GMT

واکنش سعید رمضانی به عصبانیت فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۶۵۴

واکنش سعید رمضانی به عصبانیت فرهاد مجیدی

سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط زمین تمرین این تیم، گفت که مناسب نیست آبی‌پوشان به فکر مشکلات روزمره خود باشند.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون زمین تمرین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در روز دیدار با داماش، با پیمانکار زمین صحبت کردم. به او گفتم که تعداد کارگران برای جمع‌آوری کاور کم است و باید تعداد آنها بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روز حتی بازیکنان به پیمانکار کمک کردند، اما او موضوع طلب از باشگاه را مطرح کرد که گفتم این موضوع با مذاکره قابل حل است. گفتم تا زمان پرداخت باشگاه، هزینه‌ها را به‌صورت نقدی پرداخت می‌کنم و با توجه به برنامه تمرینی تیم که دو روز در سالن است، فرصت برای انجام امور را دارید.

 

او تصریح کرد: ما چند روز در سالن وزنه، ریکاوری و تمرین کردیم. در روز تمرین اصلی به من گفتند که روی زمین کاور نیست و روی آن برف نشسته است. سپس به تهرانسر رفتم که آنجا نیز برف بود و چند چمن طبیعی را بررسی کردم که همگی مشکل برف داشتند. این موضوع را تا پاسی از شب پیگیری کردم، اما در نهایت نتوانستیم چمن طبیعی پیدا کنیم. زمین غدیر میزبان یک مسابقه رسمی بود و زمین امام رضا (ع) نیز مشکل برف داشت. به همین دلیل به زمین مدرن در منطقه 17 رفتیم که تازه‌ تأسیس بود.

بیشتر بخوانید:
مجیدی با ناراحتی تمرین استقلال را ترک کرد
  ادامه بحران زمین تمرین در استقلال سرپرست تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از بازیکنان و کادر فنی خواهش کردیم تا مشخص شدن وضعیت، در این زمین تمرین کنند و در نهایت با زمین شماره دو یآزادی به توافق رسیدیم، اما باید هر چه سریع‌تر تصمیمی کامل و جامع برای زمین تمرین تیم اتخاذ شود. استقلال تیم بزرگی است و این شرایط اصلاً مناسب نیست. فرهاد مجیدی به‌حق نگران مصدومیت بازیکنان است. ما باید زمین تمرین مناسب داشته باشیم تا بیشترین بهره را از جلسات تمرین ببریم و مناسب نیست که به فکر مشکلات روزمره باشیم. منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سعید رمضانی استقلال فرهاد مجیدی زمین تمرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو