Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:26:25 GMT

تصاویر: تظاهرات هواداران قانون حمل سلاح در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۷۱۶

تصاویر: تظاهرات هواداران قانون حمل سلاح در آمریکا

تصاویر: تظاهرات هواداران قانون حمل سلاح در آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: تظاهرات عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است

گسترش تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین باعث شوکه شدن رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر آن شده است. نتانیاهو بیانیه‌ای صادر و اعتراضات آنها را محکوم کرد. او در عین حال مدعی شد که این تظاهرات ضد یهودی هستند و یادآور اتفاقاتی است که در دانشگاه‌های آلمان در سال‌های گذشته رخ داد. 

براساس گزارش عربی پست، اظهارات نتانیاهو در بیانیه خود نشان دهنده خشم رژیم صهیونبستی است، زیرا او ادعا کرد: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است. گروه‌های یهودی ستیز کنترل دانشگاه‌های پیشرو را در دست گرفته اند. این غیرقابل قبول است و باید متوقف شود.

پیش از ابراز نگرانی نتانیاهو، روز چهارشنبه، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اشغالگر خواستار  پایان دادن به تظاهرات حمایت از نوار غزه در دانشگاه‌های آمریکا شده بود.

به موازات آن، ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یهودیان دیاسپورا در حال حاضر از موج شدید یهودستیزی در جوامع و دانشگاه‌ها در ایالات متحده، اروپا و جهان رنج می‌برند.

دانشگاه‌های معتبر آمریکا شاهد چندین حرکت اعتراضی علیه جنگ خونین اسرائیل در نوار غزه هستند.

در ۱۸ آوریل، ۱۰۸ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در آمریکا، در اعتراض به سرمایه گذاری‌های مالی مستمر دانشگاه در شرکت‌هایی که از اشغال فلسطین و نسل کشی در غزه حمایت می‌کنند، دست به تحصن زدند در جریان تظاهرات دستگیر شدند.

درپی بازداشت این دانشجویان اعتراض به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت و تاکنون در دانشگاه‌های زیادی اعتراضات شکل گرفته که با واکنش شدید پلیس آمریکا روبروست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان