Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:06:40 GMT

بازگشت پرستوها به خاک وطن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۷۳۷

بازگشت پرستوها به خاک وطن

پیکر پاک و مطهر ۱۶۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از طریق آبراه اروند به خاک وطن باز می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه سالگرد شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر پاک و مطهر 167 شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس (سه شنبه 8 بهمن) از طریق آبراه اروند در خرمشهر به خاک وطن بازمی گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شهدا مربوط به عملیات والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر و کربلای 4 و کربلای 5 هستند که به تازگی در خاک عراق تفحص شده اند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل وداع با شهدای تازه تفحص شده شهدای تازه تفحص شده منطقه آزاد اروند شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.
امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید