Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را به سمت «رئیس ستاد رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالعلی علی عسکری در حکمی با اشاره به نقش تعیین‌کننده و اثرگذار رسانه ملی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌گذاری منسجم، هدفمند و همه‌جانبه فعالیت‌های رسانه‌ای در این زمینه، حسین رضی را به سمت «رئیس ستاد رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب» منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است: از آنجا که بیانیه گام دوم، سرآغاز حرکت افتخارآمیز و حیات‌بخش انقلاب اسلامی و ترسیم‌گر آینده متعالی نظام و انقلاب است، تنظیم حرکت جامعه با مفاد آن، تنظیم‌کننده پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران، امیدآفرین برای همه مدافعان راه حق و آزادی در سراسر جهان، نویدبخش صبحی روشن و زمینه‌ساز ظهور منجی و برپایی حکومت صالحان خواهد بود. لذا لازم است با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های رسانه ملی در همکاری با دیگر نهادهای مرتبط، با عزم و تلاش جدی برای اجرای موارد ذیل اهتمام ویژه به عمل آورید:

-تحلیل دقیق بیانیه گام دوم و ترسیم مسیر حرکت رسانه بر اساس آن، با تدوین برنامه جامع کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت.

-سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مؤثر برای تحقق و تبلور بیانیه در همه ارکان و فعالیت‌های سازمان و رصد و کنترل موارد مغایر از طریق طراحی ابزار و شیوه‌های کارآمد.

-تلاش در راستای نهادینه کردن مفاد بیانیه و فرهنگ‌سازی بر اساس آن در جامعه با بسیج همه منابع و امکانات رسانه‌ای.

-بصیرت افزایی و امیدبخشی به جوانان با بهره‌گیری از همه ظرفیت حوزه‌های برنامه‌ساز به‌وسیله تولید و پخش آثار فاخر و جریان ساز.

-ایجاد فضای تحرک و نشاط در سازمان برای نیل به مسیر ترسیم‌شده در بیانیه گام دوم با طراحی شیوه‌های کارآمد و مؤثر در بازآموزی، جذب و تربیت نیروی انسانی شایسته و در تراز انقلاب اسلامی.

-طراحی و ایجاد سازوکار اقدام جامع در رسانه برای مقابله با فعالیت‌های رسانه‌های معاند و شکستن حصر رسانه‌ای موجود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه هنر جشنواره فیلم فجر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد