Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون باشگاه استقلال می گوید سرمربی ایتالیایی سابق این تیم، درخواست غرامت نداشته و به دنبال برگزاری جلسه ای برای توافق است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته خبری پیرامون ارسال یک ایمیل از سوی وکیل آندره آ استراماچونی برای باشگاه استقلال منتشر شد که گمانه زنی ها را درباره باز شدن یک پرونده شکایت مهم برای این باشگاه به اوج رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال  گفت:

در حال حاضر صحبتی از شکایت یا غرامت خواهی نشده است. ماجرا از این قرار است که وکیل آقای استراماچونی یک ایمیل به باشگاه داده و در آن درخواست کرده که با نمایندگان باشگاه جلسه برگزار شود تا صحبت کنیم و ببینیم چه توافقی انجام می شود. وکیل استراماچونی می گوید ما یک سری ادعا داریم و باشگاه هم همینطور است. پس بهتر است که جلسه ای بگذاریم و درباره این ادعاهای طرفین صحبت کنیم و به یک نتیجه برسیم.

امیر سلطانی افزود:

با توجه به شناختی که از استراماچونی دارم، بعید می دانم او دنبال غرامت باشد. ولی نکته اینجاست که به هر حال این کیس بین استقلال و استراماچونی از لحاظ حقوقی باید بسته شود و او هم دنبال همین است.

امیر سلطانی درباره پرونده وینفرد شفر گفت:

آقای شفر شکایت کرده اما من در جریان نیستم. چون نه در زمان حضورش من در استقلال بودم و نه در زمان برکناری اش. به همین خاطر چیز دقیقی از ماجرا نمی دانم و در جریان ایمیل ها و مکاتبات صورت گرفته هم نیستم.

ورزش سه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی آندره آ استراماچونی استقلال تهران معاون باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جهانبخش به صدمین بازی برای فاینورد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش، یک‌شنبه هفته گذشته در دیدار مقابل آژاکس صدمین بازی رسمی خود را برای فاینورد انجام داد. جهانبخش در گفت‌وگو با رسانه رسمی فاینورد که مصاحبه آن در صفحه یوتیوب این باشگاه منتشر شده است، گفت: هفته بسیار خوبی بود. البته برای خودم، صدمین بازی را برای باشگاهم انجام دادم؛ و از طرفی یک بازی بسیار زیبا مقابل آژاکس داشتیم. از رسیدن به این افتخار لذت می‌برم.  بلافاصله بعد از بازی در رختکن فضای بسیار خوبی حاکم شد. همه واقعاً خوشحال بودند. به خاطر این پیروزی یک مهمانی کوچک گرفتیم و به شادی پرداختیم. دوشنبه تعطیل بودیم و روز سه‌شنبه همه با لبخند وارد باشگاه شدند.

فاینورد در دیدار این هفته در لیگ هلند با نتیجه پرگل ۶ بر صفر آژاکس را در هم کوبید و جهانبخش که در این مسابقه روی نیمکت قرار داشت در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و به این ترتیب، صدمین بازی رسمی‌اش با پیراهن فاینورد را تجربه کرد. او توانست دروازه حریف را نیز باز کند ولی گلش مردود اعلام شد و به همین خاطر بازی با همان 6گل به سود فاینورد به پایان رسید.

این بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: توضیح اینکه چقدر رسیدن به این رکورد مهم است و چقدر خوشحالم، کمی دشوار است. وقتی به اینجا آمدم هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم. چه روز و چه لحظه باشکوهی بود که به رکورد صدمین بازی برای تیمم رسیدم. 

جهانبخش و آرنه اسلات (سرمربی فعلی فاینورد) از زمان حضورشان در آلکمار همدیگر را می‌شناختند. او درباره حضورش در فاینورد گفت: آرنه اسلات من را می‌شناخت و از من خواست که به فاینورد بیایم. وقتی پیشنهاد فاینورد به دستم رسید زیاد فکر نکرده‌ام. من رابطه خوبی با او دارم و شناخت خوبی از هم داشتیم. آمدنم به این‌جا خیلی خوب بود. من در سه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در تیم تجربه کردم. فینال لیگ کنفرانس، قهرمانی پارسال خیلی لحظات ویژه‌ای بودند. امسال هنوز جام حذفی را داریم و می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم. 

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد و باید دید سران تیم فاینورد تصمیم به امضای قرارداد جدید با او خواهند گرفت یا این بازیکن به سمت درهای خروج خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • انتشار آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال + عکس | چند درصد سهام این ۲ باشگاه عرضه می شود؟
  • درخواست رسمی استقلال: برای هفته های پایانی از داوری که تمایل رنگی دارد استفاده نشود
  • درخواست رسمی استقلال: VAR برای هفته‌های پایانی
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!
  • واکنش جهانبخش به صدمین بازی برای فاینورد