Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژگان نوری رئیس نظام صنفی رایانه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:دومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز در باغ گلهای پارک شهید چمران افتتاح شد.

رئیس نظام صنفی رایانه ای استان البرز افزود: بیست وهشت شرکت و دستگاه دولتی و هفت استارتاپ جهت ارائه خدمات دراین نمایشگاه شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری گفت: خدمات مختلفی از جمله تعویض سیمکارت و ارائه سرویس های رایگان اینترنت پرسرعت به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.

او افزود:این نمایشگاه از ۱ تا ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر درباغ گلهای پارک شهید چمران پذیرای بازدید عموم مردم است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الکامپ نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود

شهردار اراک از مکان‌یابی برای احداث پارک بانوان خبر داد و گفت: اقدامات مطالعه‌ای برای مشخص شدن مکان این پارک درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: در حال حاضر برای پارک بانوان در حال مکان‌یابی هستیم و امید می‌رود تا یک ماه آینده به جمع‌بندی نهایی در این خصوص برسیم.

وی افزود: با توجه به املاک و مستغلات که در اختیار شهرداری اراک است، هنوز گزینه مناسبی برای پارک شماره دو بانوان پیدا نشده است.

شهردار اراک از مکان‌یابی برای احداث پارک بانوان خبر داد و گفت: اقدامات مطالعه‌ای برای مشخص شدن مکان این پارک را انجام می‌دهیم.

محمودی تصریح کرد: در هفته گذشته جلساتی با مسکن و شهرسازی و اداره اوقاف تشکیل شد و رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته تا زمینی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا از آن به عنوان پارک بانوان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: موارد دیگری هم برای استفاده به عنوان پارک بانوان وجود دارد که برخی‌ها از آن‌ها دارای مالکیت خصوصی است و برخی از زمین‌های دیگر که در تملک شهرداری است، اما دارای موقعیت مناسب برای این موضوع نیست.

شهردار اراک با بیان اینکه برای ایجاد پارک بانوان ابتدا باید زمین آن در اختیار باشد تا بتوانیم اقدامات اجرایی را آغاز کنیم، گفت: معمولاً پارک‌های بانوان شرایط و تکنولوژی پیشرفته‌ای نیاز ندارد و وجود یک مکان در شرایط جغرافیایی و از منظر بصری عدم وجود چشم‌انداز برای آن لازم است.

محمودی با اشاره به موضوع پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز شهری در مناطق باقیمانده ادامه داد: امید می‌رود این طرح در سه ماه آینده نهایی شود و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: برای ایجاد بازارچه‌های منطقه‌ای جلساتی با فرمانداری و اداره اوقاف برگزار و مقرر شد شش منطقه برای ایجاد شش بازارچه محلی در فرمت و اندازه مد نظر برای تشکیل بازارچه‌های واقعی با حداقل دو هزار متر مربع سوله و فضای پارکینگ در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار اراک با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری بازار سرپوشیده و بناهای تاریخی گفت: دو سرای بازار به شهرداری معرفی شده است که این سراها به شهرداری واگذار می‌شود.

محمودی اضافه کرد: از نظر حقوقی واگذاری زمین این سراها به شهرداری انجام می‌شود، اما سرقفلی و استفاده از این سراها در اختیار کسبه آن مجموعه است و آن مدیریت کاملی که برای حفظ و نگهداری می‌توانست در این بخش مدنظر باشد ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مقرر شده است مبالغی که کسبه سراهای بازار تحت عنوان اجاره سرقفلی به اوقاف پرداخت می‌کردند، به شهرداری پرداخت شود تا در حفظ و مرمت این سراها از آن استفاده شود، هرچند این مبالغ ناچیز است.

شهردار اراک با بیان اینکه یکی از بخش‌های تاریخی شهر که از نظر ما باید احیا شود میدان آزادی (میدان ارگ) است افزود: در این میدان که بلدیه سابق قرارگرفته، موزه حمام در یک سمت و در سمت دیگر آن یک بنا تاریخی در حال مرمت است، در سمت دیگر آن رخت شور خانه قدیم اراک قرار دارد.

محمودی ادامه داد: در بخشی از این میدان که در حال حاضر تحت اختیار نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی است، می‌توانیم برج شیشه را ایجاد و احیا کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه دره نورالشهدا کارهای عمرانی و زیربنایی در خصوص احداث پارکینگ‌های جدید در حال انجام است گفت: در یک ماه آینده، پارکینگ‌های این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اراک با اشاره به اینکه هم‌اکنون در منطقه پشت بیمارستان که محل ارتباط پارکینگ‌های موجود به جاده ورودی است کارهای عمرانی در حال انجام است، گفت: دسترسی از شرق به غرب این پارکینگ‌ها با ایجاد این مسیر ایجاد می‌شود و ترافیک ایجاد شده در روزهای تعطیل کاهش پیدا خواهد کرد.

محمودی ادامه داد: برای ایجاد بازی‌های هیجانی رایزنی‌هایی با شرکت مشاور در خصوص ایجاد این بازی‌ها با شهرداری تهران انجام شده است و پس از نهایی شدن این تفاهم‌نامه از ظرفیت این شرکت برای ایجاد و راه‌اندازی این مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در دره نورالشهدا باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و نباید زمان را از دست داد، کاشت درخت است.

شهردار اراک اضافه کرد: با پیمانکار منابع طبیعی رایزنی‌هایی شده تا از درخت‌هایی استفاده شود که بیشتر از سه سال نیاز به آبیاری ندارد.

کد خبر 744933

دیگر خبرها

  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت